Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat komt omdat je de cheat hebt gedaan van: Geen poltie achter je aan... Normaal gesproken zou de politie achter je aan komen nadat je er over heen bent gereden alleen door de cheat gebeurd dat niet... Je moet dan een hele tijd wachten totdat de onzichtbare wanted-levels weg zijn... Dus het komt allemaal door de cheat...

ik gebruik geen codes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren ook een vervelende glitch... Omdat je er beter mee kunt lachen dan huilen noem ik de glitch "CJ is verlegen" ^_^ Sorry dat ik geen beeldmateriaal bijsluit maar bij deze glitch is dat nogal moeilijk zoals je meteen zult lezen.

Na de missie Vertical Bird besloot ik CJ effe in het nieuw te steken. Ik ging de Didier Sachs binnen, ging in het pashokje en paste iets. CJ kwam er niet uit! Het spel stond niet stil, ik hoorde nog geluiden uit de winkel en zag soms mensen voorbij komen maar de deur ging niet open, net alsof CJ verlegen was :duh:

Later zag ik dat het zo was bij iedere winkel. Na het spel opnieuw te starten ging het gelukkig weer opnieuw. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren ook een vervelende glitch... Omdat je er beter mee kunt lachen dan huilen noem ik de glitch "CJ is verlegen" ^_^ Sorry dat ik geen beeldmateriaal bijsluit maar bij deze glitch is dat nogal moeilijk zoals je meteen zult lezen.

Na de missie Vertical Bird besloot ik CJ effe in het nieuw te steken. Ik ging de Didier Sachs binnen, ging in het pashokje en paste iets. CJ kwam er niet uit! Het spel stond niet stil, ik hoorde nog geluiden uit de winkel en zag soms mensen voorbij komen maar de deur ging niet open, net alsof CJ verlegen was :duh:

Later zag ik dat het zo was bij iedere winkel. Na het spel opnieuw te starten ging het gelukkig weer opnieuw. :7

dat is toevallig dat had ik ook toen ging ik hem opnieuw opstarten en toen deed hij het nog niet weet iemand wanneer hij er wel weer uit kan komen?

Link to comment
Delen op andere websites

dat is toevallig dat had ik ook toen ging ik hem opnieuw opstarten en toen deed hij het nog niet weet iemand wanneer hij er wel weer uit kan komen?

Ik had hier ook een vraag over (lange tijd terug).

Ik zat toen 'vast in de kast' kijk hier maar: het probleem

Bij mij was het inees weer weg na opnieuw te hebben opgestart.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets meer dan een uur voor de release van GTA IV, en toch nog een glitch gevonden.

Open een save game waar je spawnt in the Johnson House.

Loop naar buiten en recruteer 2 of 3 (meer of minder niet getest) homies.

Sprint (met spatie dus) voor 3 kwart het plein over en laat ze ook daarheen komen, terwijl ze daarheen lopen sprint jij terug naar het huis.

Blijf terwijl je naar binnen loopt op G drukken om ze daarheen te laten komen, blijf drukken tot hij iets zegt van Homies over here (je weet wat ik bedoel).

Sprint je huis door naar het savepoint en sla hem op.

Als je dan weer terugkomt van het menu staan de gerecruteerde homies voor je neus.

Met deze glitch zijn het meer een soort poppen, je kan er door heen lopen, ze sterven ook niet op welke manier dan ook maar ze praten wel tegen je.

Ik heb 1 keer gehad (toen wist ik niet dat het zo ging, weet ook niet of het zo is gebeurd) dat 2 van die dikke homies levend in het huis spawnden, maar toen stonden ze niet, maar vielen ze een soort van op de grond en stonden weer op.

Foto gemaakt met die camera die daar boven ligt (springt er 1 van de tafal af):

post-86215-1209418568_thumb.jpg

En 1 van de "dummies":

post-86215-1209418626_thumb.jpg

Glitch uitgevoerd op:

Windows XP SP2

GTA SA Versie: 1.0

Link to comment
Delen op andere websites

Update:

4, 5 homies nu ook getest.

Als je daarna weer het huis uitgaat moet je naar het dak van je huis blijven kijken dan zie je binnen minder dan 1 minuut (Real life) de gerecruteerde homies uit de lucht doodvallen op het dak. :7

Screenie terwijl ze vallen:

post-86215-1209478941_thumb.jpg

Screenie van wanneer ze dood liggen op het dak (ben er snel opgekomen met de rocketman cheat):

post-86215-1209479048_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug (die volgens mij nog niet bekend is) ontdekt. Als Je SA opstart, wacht je even tot het load screen. Als je daar bent en hij is nog bezig met laden, Dan druk je op je Windows toets. Ga dan even gauw wat anders doen en laat hem 5 min. staan. Ga nou weer terug naar SA en dan staat er: Resume! Alsof je al met een game gestart bent. Al bekend?

Ik heb nog een bug:

jeze2.png

Iemand Verklaring? :?

Bewerkt: door -Matthijs-
Mede gezien het tijdsverschil niet nodig om dan twee keer achter elkaar te posten, wat je eigenlijk wel zou moeten weten. Dubbelpost samengevoegd...
Link to comment
Delen op andere websites

dat eerste is waarschijnlijk omdat het spel toch voort laadt terwijl je het niet ziet, en wanneer het geladen is en je spel start met CJ in zen huis, automatisch naar het pauze menu gaat.

en dat tweede heb ik ook al eens gehad, alleen met nog een radio logo eroverheen, dat van RADIO X om precies te zijn. een verklaring heb ik er niet voor :bonk:

greetz_ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik startte gta sa opnieuw op (new game dus) en ik loop naar dat bord (waar je in een missie doorheen rijdt met big smoke enz.) ik heb een golf club in mijn hand ( gestolen van iemand die boos op me werd omdat ik tegen zijn auto was gereden ) ik sloeg dat bord en dat viel ook uit elkaar en ik had die missie nog niet gedaan, kweenie of dit al bekend was duss...

mzzl D.13

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...