Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik heb nog een bug:

jeze2.png

Iemand Verklaring? :?

Dat heb ik al 2 of 3 keer gehad, maar dan was het gewoon in een safehuis.

Wel grappig, want ik kon lopen en met de camera 'buitenboord' zag ik om me heen allemaal save-icoontjes. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verklaring:

Jij probeerde (als ik het goed zie) de green hoodie te passen, maar het texture is niet op het lichaam geplaatst maar over het beeld. Daarnaast is de camera verkeerd gericht waardoor je het zwarte van het hidden interior universe ziet. De rede dat je door de muur heen kijkt is dat wanneer je in dat universe bent je de buitekant van een muur niet kan zien, dan wordt het doorzichtig, maar als je binnen bent zie je hem wel.

Oftwel, vandaar dat je beeld zo is ^_^

Is het iemand al gelukt die glitch van mij uit te voeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden. Ik denk dat ik weer iets heb, wat sommigen van jullie misschien wel leuk vindt. Als je met gta de code bubblecars intypt, en je gaat in een voertuig zitten en je rijdt vervolgens tegen een ander voertuig aan, dan gaat het voertuig waar je tegenaan rijdt opeens omhoog de lucht in. Nu ben ik snel uit m'n auto gestapt, een jetpack genomen met de code rocketman en snel op het voertuig gevlogen, dat de lucht in ging. De resultaten zijn in de bovenste links te zien. :tu:

Mij is het een keer gelukt om in een auto te komen met BUBBLECARS! :clown:

Je komt dan niet zo heel hoog geloof ik!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een (best vervelende) bug, volgens mij is het niet egt een bug maar als ik bij wheel arch angels een paintjob doe, met de elegy en die andere sportwagens, dan krijg ik van die witte strepen achterop (wat echt geen gezicht is).

ik heb een niet zo goede videokaart dus het kan daat aan liggen maar ik denk het niet

ik zal zo ff een screen laten zien

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi alllemaal ik heb wat nieuwe bugzzz gevonden denk ik:

As je aan de ene kant van het atrium erin gaat en de andere kan eruit gaat staat het anders gespeld de ene x: Atrium en de andere kant: Attrium welke is goed dan?

En as je bijv. een paar sterren hebt en je gaat in het I icoontje voor het lspd hq gaat staan doen zij nix meer? ik kan ze neerslaan en ze staan maar totdat er nieuwe komen.

Ik moest de missie destruction doen van CJ en mijn bulldozer ging kapot en toen stond er mission passed?! de eerste paar keren toen ik het spel speelde was het niet zo?

Of deze dan: Ik deed een firefighter missie en moest een auto blussen toen reed ik over die auto heen ontplofte ik dus ook maar ik was niet wasted?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het een glitch/bug is maar het is wel raar.

Als je bijv. In de burger shot bent en je gooit darr bommen neer, ga je weer naar buiten druk je op de knop waar je ze mee af moet laten gaan , hoor/zie je helemaal niks :7 Alleen als je der dan weer naar binnen gaat zie je wel zo'n hele zwarte vuur vlek :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat komt door de interriors maar ik vind dat best wel dom want in het egt als je ergens naarbinnen gaat ga je ook niet heel hoog de lucht in maar die interriorszijn maar onrealistisch want ik vind dat je een save huis ook moet kunnen mollen met satchel charges want er komt alleen een vlek te zitten meer niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het een glitch/bug is maar het is wel raar.

Als je bijv. In de burger shot bent en je gooit darr bommen neer, ga je weer naar buiten druk je op de knop waar je ze mee af moet laten gaan , hoor/zie je helemaal niks :7 Alleen als je der dan weer naar binnen gaat zie je wel zo'n hele zwarte vuur vlek :puh:

Dat komt omdat het interieur heel ergens anders is dan je buitenkant.

Als je de bom dan laat ontploffen, zul je hem niet horen omdat hij ergens een paar km verderop is, kom je terug, dan is hij gewoon afgegaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien was dit al bekend, maar als je door vuur gaat lopen en dat met een sniper gaat richten. Dan zie je niet waar je kan zoomen enz, maar dan zie je CJ richten. Best raar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het een glitch/bug is maar het is wel raar.

Als je bijv. In de burger shot bent en je gooit darr bommen neer, ga je weer naar buiten druk je op de knop waar je ze mee af moet laten gaan , hoor/zie je helemaal niks :7 Alleen als je der dan weer naar binnen gaat zie je wel zo'n hele zwarte vuur vlek :puh:

Als je een Satchel Charge in de Burger Shot of Cluckin' Bell gooit, er dan uit loopt en dan weer naar binnen. Moet je hem laten ontploffen, zullen de mensen naar de uitgang lopen, ze zullen 1 voor 1 neervallen met een botbrekent geluidje op de achtergrond :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dit al bekend was.

je hebt nodig hoogspringcheat jetpack en het huis in prickle pine.

ga het huis binnen doe de hoogspringcheat en spring richting de muur vlak boven de deur nu kom je in een zwart gedeelte. doe de jetpack code en laat je helemaal naar beneden vallen je komt in een raar stuk los santos terecht.

daarna moet je naar colonel furhburgers huis toe stukje over grijs heen lopen. dan zie je zijn deur. loop er naartoe en loop er dan weer uit. nu ben je gewoon in los santos maar op de kaart staat dat je in las venturas bent.

ik hoop dat ik duidelijk genoeg was... :cya:

Bewerkt: door gaman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst ook een bug....

Ik stond op een dak.... toen werd ik gebeld door m'n vriendin (Kathie Zahn)

dus CJ pakt z'n telefoon op en begint te lullen...

Maar tijdens dat gesprek liep ik dus van het dak af, en toen legde CJ opeens op...

Toen had ik nog steeds de telefoon in m'n hand :D

het zat in de hand waar ik m'n Boksbeugel had, dus ik kon er gewoon mee meppen! :lol: en omdat ik de boksbeugel in m'n hand had... hoorde je ook zo'n ''metaal'' 8ig geluid...

Alleen toen ik ff een ander wapen koos.. en daarna weer terug naar m'n boksbeugel. was ie weg.... wel vette glitch :lol:

Alleen moet je wel 't geluk hebben dat je gebeld wordt....

ik heb dat ook al eens voorgehad!:D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit betekend geen ghostcars, maar moet een bug zijn:

Ik zag 2 politiemannen tegelijk instappen in een auto, de een stap uit(aan de bestuurderskant) maar de auto reed wel verder! Dus er zat een mannetje aan de rechterkant, en geen een aan de linkerkant!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met minigun op een auto schiet, ontploft hij vaak voor een tweede keer. als hij voor de tweede keer gaat branden moet je snel instappen en de health-cheat doen. zo kan je in een ontplofte auto rijden. :bonk:

Bewerkt: door gaman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...