Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

ik heb twee glitches.

SnapMap

Die op het vliegveld is heel vaag. Je moet de cheat: 'auto's vliegen in de lucht als je ze raakt' doen.

en dan met een auto tegen de helicopter aanrijden, in de helicopter stappen en omhoog vliegen.

je zult merken dat je hoger en sneller gaat dan normaal. uitendelijk kom je heel hoog en begint opeens muziek van het blood bowl stadion te spelen. :bonk:

tweede is ook raar maar niet zo groot. er verschijnen zomaar mensen op het voetpad, uit het niets.

:cya: gaman

Bewerkt: door gaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook een bug/glitch in de N00bmode als je in een maverick of andere heli's de NOS mod doet gaan die Verticaal inplaats van recht vooruit :schater::bonk::schater::bonk:

Net zoals dat ik soms een Pedestrian heb die terugvecht en later dezelfde Ped wegrent :schater::bonk::schater::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beste iedereen,

Ik doe de storyline overnieuw.

Ik ben bij de 2e missie (de missie waar je een nieuw kapsel krijgt).

Ik zit in die stoel, ik kies een kapsel, maar Old Reece blijft er met z'n hoofd voor.

Ik drukte op TAB, en toen kom ik lopen.

een screen: http://img235.imageshack.us/img235/5664/naamloosak4.png

Bewerkt: door forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

In die missie dat je zo iemand uit een ziekenhuis moest halen. (las venturas) en hij bleek al te zijn opgehaald. Dus ik die gast redden. Kom ik bij het eindfilmpje, zie je alleen die ziekenauto. Die staat daar maar wat stil. Ik heb een uur gewacht :puh: (TV kijken) maar kmoest hem uiteindelijk overdoen.

Link to comment
Delen op andere websites

In die missie dat je zo iemand uit een ziekenhuis moest halen. (las venturas) en hij bleek al te zijn opgehaald. Dus ik die gast redden. Kom ik bij het eindfilmpje, zie je alleen die ziekenauto. Die staat daar maar wat stil. Ik heb een uur gewacht :puh: (TV kijken) maar kmoest hem uiteindelijk overdoen.

Dat heb ik ook gehad.Je moet dan de missie overnieuw doen. (wel er irritant als 10 missies van tevoren je laatste Savefile is.)

Link to comment
Delen op andere websites

hebben jullie ook gehad

ik had een homie gespawn met de noobmode dus het is normaal dar hij geen drive-by kan doen

bij de mission end of de line kon mij homie dat wel met de ak47

ik zat verbaast te kjken naar 5 minuten probeer ik het weer maar het lukt niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een fiets gestolen en de code 100ft Bunny hop gedaan. Ik sprong eerst op het ene gebouw, toen op de andere en bij de volgende viel ik zo in het gebouw, helaas was het leeg, maar ik kon alleen nog met een jetpack door het dak weg :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was aan het fietsen met de Mountainbike op dat golfparcours beneden aan san fierro daar, en sprong halverwege van de weg op de berg daar (aan die cop bribe).

ik viel dus naar beneden en landde op de weg eronder, en ineens was de MTB verdwenen :7

ik fietste dus in het niets, maar de schaduw was wel zichtbaar.

ook al stapte ik af, en er weer op, de fiets bleef onzichtbaar

jammer genoeg wist ik toen nog niet van de print-screen toets, en heb dus geen shots. :7

ik heb de fiets toen in me garage gezet, en bij het laden van dat savegame was hij niet meer onzichtbaar.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op het vliegveld van Las Venturas toen ik een glitch tegen kwam(geen giga grote maar goed)

-Ga dus naar het Vliegveld in Las Venturas

-Dan ga je naar de grote loods en ga erin(Daar zie je soms een AT-400 als je de pilot-license heb)

-Loop tegen de muur, je kan er nog niet doorheen

-Gebruik de Jetpack en ga recht naar boven

-In de de muur zit een soort rode streep, als je boven de rode streep bent, vlieg dan tegen de muur

-Je bent door de muur gevlogen, helaas heb je maar een zeer beperkte ruimte om te lopen

Ik heb het geflikt op de PS2, ik weet niet of het op de PC werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een stuk unsolid texture is 'algemeen goed' in SA, m.a.w.: door heel SA zal je gedeeltes vinden die unsolid zijn. Een aantal daarvan biedt toegang tot de 'blue hell', dat is de ruimte onder het speelveld. Zonder jetpack val je eventjes om daarna weer op het speelveld te verschijnen. Met jetpack zal je het enige interieur kunnen betreden wat zich in de blue hell bevindt: het ondergrondse deel van area 69. Het is idd een bug (zeker geen glitch), maar komt zo vaak voor dat het nog nauwelijks de moete waard is om het nog te vermelden. :7

Edit off-topic:

-Dan ga je naar de grote loods en ga erin(Daar zie je soms een AT-400 als je de pilot-license heb)
Voor de AT-400 heb je geen vliegbrevet nodig, die is altijd toegankelijk. ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...