Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Heb ik ook gekke bug mee gemaakt (ik weet niet of julie hem al kennen) in Los Santos heb je zo´n gebouw bij het strand geloof ik... Toen ik daar met me gemodde M4 schoot (op dat gebouw natuurlijk ;) )... Kon ik er heel even naarbinnen lopen (zonder dat ik binnen kon kijken :( ) en toen ik er weer uit kwam knipperde CJ.

Vond wel lollig. :Y

Hier screen daarvan:

post-92429-1217184114_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of het bij jullie al gebeurt is, maar toen ik van het hoogste gebouw in San Fiero (De kegelvormige) sprong trok ik men parachute open maar die ging niet open :s.

Ik viel door :? het gebouw en kwam in water terecht.

Eerste keer dat ik dit voorhad

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoi,

ik heb een glitch ontdekt. In sommige spiegels(iig die in een tattoo shop in IdleWood) kun je mensen zien lopen, die in andere gebouwen binnen hetzelfde universe zitten:

glitchrv5.png

Ze zijn soms niet te zien, dan moet je even het gebouw in en uitlopen. ze zijn het best te zien als je het scherpschutters-wapen pakt en inzoomt op de spiegel.

YAY ik heb ook een glitch gevonden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo TimmiHawk.

Soorry, ik vind het sneu voor je, maar deze Glitch is volgens mij allang bekend. Toch vind ik het leuk dat je hem zelf hebt gevonden en niet via sites, zo heb ik het ook eens gevonden. Dus alsnog gefeliciteerd.

Greetz: Darkje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer (2 keer zelfs) dat zo'n mens die stilstaat met zo'n pistool die wat aan je vraagt ofzo bang wegrent en tegelijkertijd op mij probeerde te schieten... :?
Dat is de 'natuurlijke' reactie van een >crack dealer< en dus zeker geen bug (of glitch). ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

ik had er twee, waarvan ik er één al ben vergeten :puh:

de eerste:

ik had die grote airbus uit de loods in las venturas gepakt en daarmee naar los santos gevlogen. maar aangezien mijn landingsstijl niet al te best is spring ik altijd uit het vliegtuig als ik boven m'n bestemming ben :D

zo ook deze keer.

en nu de 'glitch of bug':

ik was dus aan het neerdalen met de parachute, en druk ondertussen per ongeluk ctrl+c in met m'n carspawner aan, waardoor er in de lucht een nrg-500 werd gespawnd. die zweefde even onder cj's voeten, waardoor hij erop ging lopen en de parachute wegging. dit gebeurde op een nog redelijke hoogte, en ik viel naar beneden, smakte tegen de grond en had nog een milimeter of twee health over, én m'n parachute nog aan, maar gewoon toe. ik rij even rond in het skatepark waar ik geland was, spring over de schutting en zie op de plaats waar ik neergekomen was een open parachute neerdalen :bonk:

ik had dus nog m'n parachute aan, maar dan dicht, én er kwam nog een naar beneden gezweefd die los was gekomen toen ik op de motor liep in de lucht :D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mischien twee nieuwe glitchs/bugs gevonden(alleen voor cheaters of voor mensen die lol willen hebben, ik ben de tweede).

als je de mega bunnyhop code (cjphonehome) invoert en ook de megasprong (kangaroo), en je gaat op een fiets zitten, spring je 2X zo hoog als als je alleen maar de mega bunnyhop code doet.

en als je de megaslag code (stinglikeabee) doet sla jij niet alleen hard, maar ale andere peds ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruikte de cheat voor een hunter, maar hij verscheen half in een muur.

Ik ging erin zitten en toen stapte ik weer uit.

Toen viel ik door de grond en kon ik los santos van beneden zien.

Het leek een beetje opwat je ziet als je door het dak van de sportschool vliegt.

Toen ik diep genoeg gevallen was verscheen ik naast de plek waar ik viel

Dat was erg grappig

Link to comment
Delen op andere websites

tydens een vigelanti missie kwam ik vast te zitten in de hpv1000 kon niet meer bewegen??? Moest toen restarten !!! F@CKSH......... toch een goed spel sa! ps heb niet gecheat.

Bewerkt: door stano666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...