Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik heb is iets raars gehad.

Ik was aan het rijden naar the truth, en toen ik er bijna was, gebeurde dit:

Een vent met een fiets stopt voor het rode licht. Achter hem, nog een fietser. Als het groen wordt, rijden ze alletwee terug weg, maar de achterste ging wat sneller. Die achterste ging niet naar links of naar rechts, maar die bleef gewoon dezelfde lijn rijden als de fietser voor hem. Als hij dan die fietser raakt, schiet die opeens hoog in de lucht (ik zat er toen achter met een rancher). Ik bleef daar nog effie staan om te zien waar ie ging landen. Wel, 25 seconden ofzo was hij nog niet op de grond, dus ging ik die missie maar doen. Ik heb de missie dan gedaan, en als ik terug ga naar dat appartement, ongeveer 20 minuten later (misschien ook 15 minuten) valt die ene uit de lucht, recht op me auto. De fiest heb ik niet meer terug gezien. Da vond ik echt heel raar :bonk::?:schater:

Hmm, SA onthoudt nooit zolang zulke dingen :clown: Zeker niet als het een ped is die door de domme AI weg is geschoten. Vanaf een bepaalde afstand is de ped ge-unspawned.

Dus je bedoelt dat hij het verzonnen heeft...

Nee, hij bedoelt dat dat waarschijnlijk een andere ped was die je door een bug uit de lucht zag vallen.

Waanschijnlijk was dat een ped die van een gebouw af was gesprongen. Dat zie je wel vaker, dat peds van gebouwen springen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik had laatst ook nog een bug ik reed rond in een "kapotte sadler" en moest remmen voor een andere auto, vervolgens knalt er nog een andere auto achter op de mijne en m'n achterklep vloog eruit maar de kentekenplaat bleef nog zitten Gr. Steven

post-98194-1218801728_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een bug, ik zag een motor rijden met 2 mensen erop, dus ik schoot de bestuurder dood :duh: .

De motor viel om en die vent die achterop zat viel eraf, ik ging op de motor zitten en dievent gaat achterop zitten en komt er niet meer vanaf, ook niet als ik stil sta, hier een screen:

post-77623-1219320634_thumb.jpg

:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een bug, ik zag een motor rijden met 2 mensen erop, dus ik schoot de bestuurder dood :duh: .

De motor viel om en die vent die achterop zat viel eraf, ik ging op de motor zitten en dievent gaat achterop zitten en komt er niet meer vanaf, ook niet als ik stil sta..

Heb ik ook een paar keer meegemaakt, ik noem het een vrijwillige gijzelaar. :puh: Gewoon even afstappen dan zal je passagier ook afstappen en weglopen / wegrennen. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn glitch van vandaag:

'k Rijd die vervelende politieagent neer met mijn RODE NRG-500,

dan roepen ze over de intercom,( ik kreeg dus een Wanted Level), ' Suspect is drving a BLUE Motorbike'

klopt dus niet ^_^

Is de eerste keer dat ik dit meemaakte.

:dans: MegaPilot. :dans:

@ hieronder: Kleurenblindheid komt dus ook voor in San Andreas ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt of dit een bug of glitch is heb niet zoveel verstand van

maar ik heb wel is gehad dat ik wat mensen schoot hun levens meter was leeg en alsnog leefde hij ik schoot verder op hem die mensen gingen niet dood.

Een een keertje zat ik met me fiets vast bij het jonhson house en toen spawnde in de dak van het johnson house

En ik kon er niet meer uit.

Een keertje bij het vliegveld van Las Venturas loopte ik door zo muurtje en toen zat ik vast er was zo onzichtbaar muurtje zoals bij de jonhson house.

En owja het is me opgevallen dat je met rocket launchers door de muren kan schieten als je in een huis bent.

Ik weet niet echt precies of dit bugs zijn.

En als dit al iemand heeft gepost sorry dan.

Bewerkt: door zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook eens dan ging ik naar dat vliegkampschip in easter bay ( san fierro ) dan ging ik in die hydra.

maar dan... ik houd 8 ingedrukt (zodat die motors draaien zodat je kunt vliegen) en dan zie ik opeens zwarte rook en toen BOEM! mijn hydra ontploft! :cry:

en ik had ook eens dan had ik 6 sterren wanted level en dan ging die smerisheli in die hangar waar dat jumbojet( bijna) altijd inzit. en dan schiet ik hem kapoet, maar dan... hij ontploft maar hij blijft gewoon vliegen en je hoort steeds BOEM! BOEM! maar hij blijft vliegen! toen werd het te gek en heb ik de code CPKTNWT (alle autos onploffen) ingetypt en weg was ie!

hier nog wat fotos:

post-88044-1219487233_thumb.jpg

post-88044-1219487315_thumb.jpg

Bewerkt: door gta vcs-freak
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet dat dit topic al een tijdje is afgelopen maar ik plaats hem toch even. Mijn grootste bug ooit, alles in op z'n kop en als je goed kijk zie je mijn handen boven aan, beetje doorzichtig en ik kon wel gewoon lopen

post-98194-1219599786_thumb.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed zonet de missie 'Snail Trail', waarbij je een journalist moet achtervolgen en doodschieten.

Volg ik de trein van SF naar LS, stopt de trein dus uiteindelijk in LS.

Ik schiet de bestuurder van de trein dood, bestuurder valt eruit.

Vervolgens begint de trein weer te rijden :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook eens dan ging ik naar dat vliegkampschip in easter bay ( san fierro ) dan ging ik in die hydra.

maar dan... ik houd 8 ingedrukt (zodat die motors draaien zodat je kunt vliegen) en dan zie ik opeens zwarte rook en toen BOEM! mijn hydra ontploft! :cry:

Dat is waarschijnlijk door een SAM-raket gekomen, ik heb ook wel eens gehad dat ik niet door had dat er zo'n raket kwam en ik schrok me de tering [/font], waarna vervolgens mijn Cargobob (van Area 69) in een miljoen stukjes vloog. Soms heb je ook helemaal niet door dat het zo'n ding was, maar vervolgens ontploft je Hydra toch.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar een klein bugje, maar op een van de wegen van Las Venturas steekt er een stukje plant door de weg heen... En dat ziet er wel stom uit :puh:

SNAPMAP

Misschien wel leuk om tussen de glitches en bugs te zetten bij wikigta :puh::Y

Hij zit op een bruggetje die boven de snelweg gaat.

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit een bug of een slordige fout van R* genoemd kan worden:

Als het regent en je gaat vliegen tot boven de donkere regenwolken, dan blijft het nog steeds doorregenen. Als je dat in het echt zou doen zou je boven de regenbui vliegen en niet meer nat worden.

Greetzz

GTAgangsta

Link to comment
Delen op andere websites

Tja als het in SA regent regent het ook goed. :7 En daarnaast is een regenboog altijd kaarsrecht in SA, aangezien SA plat is en niet zoals onze planeet rond (daarom zien wij IRL ook een ronde regenboog). Waarschijnlijk is de regen in SA niet geprogrammeerd dat het uit de wolken moet komen, of alleen vanaf een bepaalde hoogte. Noem het maar sloddervossen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...