Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

De regen is ook alleen vóór de camera zeg maar. Als je met de cinematic camera verder weg bent van de auto waarin je zit, zie je geen regendruppels op de auto komen maar zodra de camera inzoomt komen er ineens wel druppeltjes op de auto. De regen is om het maar zo te zeggen "zeer locaal". Waar jij gaat, gaat de regen ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Hierboven: Heb ik ook al gemerkt :)

Mijn lijstje van vandaag:

Een auto, bestuurd door een Ped., stopt voor het oranje licht, VOORhet op oranje springt!

Echt waar! Ik respecteer de laatste tijd de verkeersregels :$

Daarom dat ik het opmerkte.

Dit komt altijd voor! Dus niet 1 keer ofzo, dit is altijd zo!

Het lijkt wel ofdat ze geprogrammeerd zijn :7

Volgende:

Ik stond netjes te wachten in de rij tot het groen werd(het verkeerslicht).

En een politieman, rijdend op een politiemotor rijdt door het rood, zonder sirene, dus hij achtervolgde niemand.

Anders stoppen alle politiemotoren voor het rood licht! :Y

Volgende:

Gooi ik lekker veel traangas-granaten naar die K*T-flik, lekker gas-wolkje :puh:

Dan vertraagt CJ z'n bewegingen, slow-motion zeg maar :puh:

Volgende:

Weer heb ik meegemaakt dat ik op een RODE NRG-500 zat te rijden,

en de politie zei overt de 'intercom(?)': "Suspect is driving a BLUE Motorbike.

Had ik al eens gemeld :)

'k Ben er zeker van dat ik er een paar ben vergeten :7

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net iets raars, ik had die cheat ingetypt dat je super hoog kunt springen en toen ging ik het huis in prickle pine in( in LV bij michelle in de buurt). Ik sprong er wat rond en toen sprong ik door het dak heen, ik viel toen ongeveer 10 seconden en toen kwam ik op een raar stuk land terecht, ik had de paramedic missies al gedaan dus ik ging niet dood.

Ik was toen op een heel stuk leeg land met huizen en ook een paar huizen die je niet kunt zien. Er lag ook een geweer en een kogelvrij vest.

Ik deed later hetzelfde en toen ging ik weer door het dak en kwam weer op dat stuk land terecht.

Ik sprong door het dak heen links langs de deur. En ik heb San Andreas op de PC :Y .

Hier 3 screens:

post-77623-1221150844_thumb.jpg

post-77623-1221150851_thumb.jpg

post-77623-1221150859_thumb.jpg

Heb ik wel eens gemeldt maar nu met screenshots ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net iets raars, ik had die cheat ingetypt dat je super hoog kunt springen en toen ging ik het huis in prickle pine in( in LV bij michelle in de buurt). Ik sprong er wat rond en toen sprong ik door het dak heen, ik viel toen ongeveer 10 seconden en toen kwam ik op een raar stuk land terecht, ik had de paramedic missies al gedaan dus ik ging niet dood. Ik was toen op een heel stuk leeg land met huizen en ook een paar huizen die je niet kunt zien. Er lag ook een geweer en een kogelvrij vest. Ik deed later hetzelfde en toen ging ik weer door het dak en kwam weer op dat stuk land terecht. Ik sprong door het dak heen links langs de deur. En ik heb San Andreas op de PC :Y . Hier 3 screens:

...

Heb ik wel eens gemeldt maar nu met screenshots ^_^

Dat is een stuk exterior van noord Los Santos in het HIU met daarin het interior van het brandende huis uit de missie Burning Desire. Heel normaal en zeker geen bug of glitch. Het enige wat als bug te benoemen valt is het stukje van dat savehuis dat unsolid is. :7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb er nog een paar gevonden.

• Ik was de trucking-missies aan het doen en was helemaal fout gereden dus ik moest terug. Ik reed onder Deze brug. Wat gebeurt er?:

http://img372.imageshack.us/img372/9267/afbeelding4oe0.png

Jullie zullen wel zagen: gho ja was wel te denken. Maar het was wel even raar…

• Ik was wat aan het cheaten. ik had een hunter gecheat en steeg op. Toen ik, naar mijn mening, op goede hoogte zat sprong ik eruit en probeerde zo snel mogelijk een parachute te cheaten. Het lukte niet dus ik belande in het water. Ik deed de cheat 'rocketman' (jetpack), maar er gebeurde niets. Dan cheate ik maar een vortex en klom erin. Dit is wat er gebeurde:

http://img247.imageshack.us/img247/5769/afbeelding6nv7.png

http://img360.imageshack.us/img360/3508/afbeelding7zx5.png

Ik weet niet of deze al bekend waren. Graag reacties!

ief2

EDIT: even de img's naar url's veranderd. spaart laadtijd voor mensen met trage internetverbinding en scrollen.

Bewerkt: door ief2
Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste foto is redelijk eenvoudig te verklaren, die andere twee horen niet thuis in dit topic. Een bug en / of glitch die is veroorzaakt m.b.v. een cheat is er zelf doelmatig aangebracht. Overigens kan dit met elke voertuig, je kan ook in een auto een jetpack spawnen, dan krijg je hetzelfde effect.

Wat betreft je eerste screen, daarin kijk je als het ware "in" de brug. Je hangt met de camera in de brug, maar omdat het gemaakt is van plaatjes (textures) en niet van echt beton zit er binnenin niets. Hierdoor wordt het beeld op de rest van de foto ook anders omdat je voor een deel tegen de binnenkant van de texture aankijkt. Ik hoop dat ik het goed uitleg, modders zijn hierin beter thuis. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste foto is redelijk eenvoudig te verklaren, die andere twee horen niet thuis in dit topic. Een bug en / of glitch die is veroorzaakt m.b.v. een cheat is er zelf doelmatig aangebracht. Overigens kan dit met elke voertuig, je kan ook in een auto een jetpack spawnen, dan krijg je hetzelfde effect.

Wat betreft je eerste screen, daarin kijk je als het ware "in" de brug. Je hangt met de camera in de brug, maar omdat het gemaakt is van plaatjes (textures) en niet van echt beton zit er binnenin niets. Hierdoor wordt het beeld op de rest van de foto ook anders omdat je voor een deel tegen de binnenkant van de texture aankijkt. Ik hoop dat ik het goed uitleg, modders zijn hierin beter thuis. ^_^

De camera zit iderdaad gewoon boven een texture/model. En in games zijn dingen niet gevuld, maar gewoon hol. Dus je kijkt als het ware door de kant heen waar geen zichbaar model/texture is.

Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste foto is redelijk eenvoudig te verklaren, die andere twee horen niet thuis in dit topic. Een bug en / of glitch die is veroorzaakt m.b.v. een cheat is er zelf doelmatig aangebracht. Overigens kan dit met elke voertuig, je kan ook in een auto een jetpack spawnen, dan krijg je hetzelfde effect.

sorry maar ik vond het wel raar. En kwist niet dat het in een auto ook ging! Ook merci voor antwoord van textures e.d., ookal begrijp ik er niets van

ief2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed eens een keertje rustig op de weg, zoals elke normale ped, Totdat er een politewagen kwam aanracen. Hij knalde tegen mij aan en ik viel door de grond, en weer, en weer, weer... Toen kwam ik weer terug op de weg, Waarna ik blij was dat het voorbij was. Tot het plotserling overnieuw gebeurde. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heej forummertjes. :)

Ik speelde dus SA en ik had juist m'n spel gelaad.

Nou ik deed vijf seconden niks en hij maakt een geluidje van "*** Woehoe woehoe".

Ik had dit nog niet eerder gehoord, bug misschien?

***= Woordje dat ik vergeten ben...:$

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik deed vijf seconden niks en hij maakt een geluidje van "*** Woehoe woehoe".

Ik had dit nog niet eerder gehoord, bug misschien?

***= Woordje dat ik vergeten ben... :$

Dat is gewoon onderdeel van het spel en heel normaal, dus geen bug, glitch of een ander vaudje. :7

Edit: CJ heeft overigens meerdere liedjes die hij zingt of neuriet.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik deed vijf seconden niks en hij maakt een geluidje van "*** Woehoe woehoe".

Ik had dit nog niet eerder gehoord, bug misschien?

***= Woordje dat ik vergeten ben... :$

Dat is gewoon onderdeel van het spel en heel normaal, dus geen bug, glitch of een ander vaudje. :7

Hij zegt ook wel eens "Takatetakatetakatjou" ofzo. :7

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...