Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Hij zegt ook wel eens "Takatetakatetakatjou" ofzo. :7

Dat heb ik ook eens gehoord. :7

Ontopic: Bugjes en Glitches van vandaag:

Ik reed met een Beschadigde Sadler rond. :)

Ik gebruik m'n kettingzaag om hem wat 'lichter te maken." :7

Nou wat zie ik?

De nummerplaat hangt normaal vast aan het 'kofferdeksel' van de Sadler.

Wel de nummerplaat zou er normaal ook af moeten zijn, maar dat is hij niet, hij zweeft gewoon

in de koffer. :7

[Was al gemeld denk ik...]

Volgende:

Niet echt een Glitch maar toch leuk om te weten. :)

Je kunt met de staart van je hunter in het water gaan, je kunt dit ook met de neus

van de Hunter doen. :)

MP.

EDIT: M'n FBI Rancher is niet meer in m'n garage, hij heeft pootjes gekregen... :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik weet niet of dit al bekend is maar als je in een 2 player game elkaar kust terwijl je op een boot staat dan zinkt player2 naar de bodem en kan die daar gewoon lopen als je weer omhoog wilt moet player1 de jetpack cheat doen(player2 kan niet cheaten)en hem dan vervolgens uitdoen de jetpack ligt dan ook op de bodem en player2 kan hem aandoen en weer omhoog vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey, welkom op ons nederige forumpje. :)

Dit is al langer bekend, (voor mij dan) maar volgens mij ook voor de rest van het forum. Niks nieuws, maar goed gevonden door jezelf. :) veel plezier nog verder op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat vast in een huis!!

Ik ga ff een screenshot maken!

Hoe moet het eigenlijk???

gewoon op [PRINT SCREEN] drukken. Dat is die knop naast je [F12] knop ;)

En dan openen in paint of photoshop en dan opslaan als .JPG.

Dan kan je hem uploaden op het forum of met bijv. imageshack ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens een NRG-500 gevonden op de Spawnplek in Los Santos. Doodnormaal denk je nu. Wel, deze NRG had geen uitlaatpijpen vanachter! Normaal heeft hij er 2 of 4, maar deze had er geen 1! En de voorkant was van een BF-400! Van zo een BF-400 hé, hij kan er 2 hebben. Hij had geen uitlaatpijpen en geen 'afgedekte voorkant'. Snap je ongeveer wat ik bedoel? Ik heb het maar 1 keer in m'n leven tegengekomen. Bijhorende plaatjes maken veel duidelijk:

nrg500.jpg

bf-400.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heb wel eens vaker van die motor gehoord, een hele aparte uitvoering van de NRG-500, maar veel weet ik er niet van. :N

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. :) Al zou ik wel graag hebben dat we er verder op ingaan. :)

Btw: Ik had een paar auto's 'gecarjackt'. Onder de brug van Ganton. Ik laat ze tegelijk ontploffen door middel van Satchel Charges, en dat deel waar Tenpenny doorrijdt tijdens de missie End Of The Line, is weggeblazen! Normaal kan je die niet opblazen met Satchel Charges.

Edit: Damn. :$

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heb wel eens vaker van die motor gehoord, een hele aparte uitvoering van de NRG-500, maar veel weet ik er niet van. :N

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. :) Al zou ik wel graag hebben dat we er verder op ingaan. :)

Btw: Ik had een paar auto's 'gecarjackt'. Onder de brug van Ganton. Ik laat ze tegelijk ontploffen door middel van Satchel Charges, en dat deel waar Tenpenny doorrijdt tijdens de missie End Of The Line, is weggeblazen! Normaal kan je die niet opblazen met Satchel Charges.

Moet je beter opletten, die kun je zelfs slopen met een shotgun. Maar het gedeelte zit wel boven de huizen en niet boven de weg. ;)

Edit: Over die motor, ik heb misschien een vermoeden hoe het kan. Een vergelijkenis naar VC met het TAXI-bordloze taxi, deze verschijnt wanneer het bordje niet goed laad en dus niet zichtbaar word. Dit is dus waarschijnlijk hetzelfde met de NRG-500, voorkant + uitlaten laden niet. :S

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een beetje rond aan het rijden totdat ik in Angel Pine een ped tegenkwam.

Hij trok me uit de auto en sloeg me, toen reed hij weg op z'n tractor.

Ik blies de tractor op en hij staat rechtop met de ene helft door de grond.

Was PS2 en toen ik later terugkwam was ie weg waardoor ik geen foto kon maken :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een beetje rond aan het rijden totdat ik in Angel Pine een ped tegenkwam.

Hij trok me uit de auto en sloeg me, toen reed hij weg op z'n tractor.

Ik blies de tractor op en hij staat rechtop met de ene helft door de grond.

Was PS2 en toen ik later terugkwam was ie weg waardoor ik geen foto kon maken :(

Hoeft niet, we geloven je ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is wel raar. Ik zag daar een mooie Savanna rijden. Ik denk: "Die is van mij!" Zo gezegd zo gedaan. IK carjack de auto, dus de bestuurder 'vliegt' eruit. Hij was op slag dood. Ik hem hem niet doodgeschoten/geslagen/gezaagd/ of andere. Ik gooi 'm eruit en hij is dood. Hij is ook niet overreden door een andere auto.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag laatst in LV 2 voertuigen enkel op de voowielen rijden, dus met de kont omhoog. Eerst was het een Trashmaster die me tegemoet kwam en afsloeg, topen ik keerde om hem te volgen was hij alweer elders een straat ingegaan waardoor ik hem kwijt was (ik had truck + oplegger en was dus niet zo vlot gekeerd) en later trof ik een gewone auto die hetzelfde deed op een totaal andere plaats. Deze volgde ik wel en na een goed rake botsing stond het ding weer op al zijn wielen en reed gewoon door. De trashmaster kwam ik tegen bij het ziekenhuis in LV en die auto later kwam uit een zijstraat The Strip oprijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Mijn vriend speelden laatst GTA:SA op de Playstation 2. En daarbij vonden wij toevallig een bug/glitch! Mijn vriend (speler 2) die kon gewoon onder water lopen, springen, schieten en vanalles! Als bewijs hebben wij een filmpje gemaakt, met een fototoestel. We hebben alleen oneindig ammo cheat gebruikt. Ik heb net ook nog een filmpje opgenomen, met geen enkele cheat gebruikt! Dus als je dat wilt zien.... Je kan het zelf ook proberen! Hier het filmpje:

Hier is een snapmap van de locatie van de helicopter:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Gr. Wanted

EDIT: Oeps, zie nou pas dat er een speciaal topic voor is :(

>>> Door Bling: Maakt niet uit, het is nog niet te laat. 8) Bij deze samengevoegd. <<<

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...