Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik weet niet of het al gepost is maar je in de gym in Los santos als je daar naar binnen gaat en je doet de jetpack cheat dan kan je gewoon op 1plek door het plafond vliegen en dan ben je dus in het niiets :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of het al gepost is maar je in de gym in Los santos als je daar naar binnen gaat en je doet de jetpack cheat dan kan je gewoon op 1plek door het plafond vliegen en dan ben je dus in het niiets :puh:

Dat is DE bekendste Glitch :7 en je bent niet in het niks maar in een voorstukje van The Hidden Interior Universe...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als CJ een sprunk blikje koopt zit aan de bovenkant van het blikje een zwart gat en aan de onderkant een lipje.

Zit het blikje dus omgekeerd? :7 Nu je het zegt, ik heb er nooit op gemerkt maar ik herinner mij toch precies dat 'Sprunk' ondersteboven staat :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand dit meegemaakt?

Ik was aan het skydiven bij verdant meadows (met parachute)maar toen ik de parachute wou openen ging die open maar CJ viel recht naar beneden en toen SPLAT :?

(Verkeerde Subforum)

Ja, dat is wel gekend, soms wil de parachute niet openen en zal je dus te pletter sterven... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand dit meegemaakt?

Ik was aan het skydiven bij verdant meadows (met parachute)maar toen ik de parachute wou openen ging die open maar CJ viel recht naar beneden en toen SPLAT :?

(Verkeerde Subforum)

Ja, dat is wel gekend, soms wil de parachute niet openen en zal je dus te pletter sterven... :)

Hij werdt automatisch hier gezet :? :?

Hoe verplaats ik dit onderwerp??

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand dit meegemaakt?

Ik was aan het skydiven bij verdant meadows (met parachute)maar toen ik de parachute wou openen ging die open maar CJ viel recht naar beneden en toen SPLAT :?

(Verkeerde Subforum)

Ja, dat is wel gekend, soms wil de parachute niet openen en zal je dus te pletter sterven... :)

Hij werdt automatisch hier gezet :? :?

Heb je het zeker in San Andreas General geopend?

Maar wat ontopic: is er eigenlijk een reden voor de glitch, zijn er voorwaardes voor :?

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand dit meegemaakt?

Ik was aan het skydiven bij verdant meadows (met parachute)maar toen ik de parachute wou openen ging die open maar CJ viel recht naar beneden en toen SPLAT :?

(Verkeerde Subforum)

Ja, dat is wel gekend, soms wil de parachute niet openen en zal je dus te pletter sterven... :)

Hij werdt automatisch hier gezet :? :?

Heb je het zeker in San Andreas General geopend?

Maar wat ontopic: is er eigenlijk een reden voor de glitch, zijn er voorwaardes voor :?

nee,maar ook niet in vcs general dus?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe verplaats ik dit onderwerp??

Jij? Niet.. :D

Verplaatsen kunnen alleen moderators, vandaar. Ik zal het even naar SA: General verplaatsen, waar het thuis hoort. Ik denk dat het dan nog niet helemaal op z'n plek is, gezien we speciale topics hebben voor dit soort foutjes. Maar daar gaat VWO-er over.. :)

>>> Door VWO-er: Met wat Pritt tegen het Bugs & glitches-topic aangemept. :D<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe verplaats ik dit onderwerp??

Jij? Niet.. :D

Verplaatsen kunnen alleen moderators, vandaar. Ik zal het even naar SA: General verplaatsen, waar het thuis hoort. Ik denk dat het dan nog niet helemaal op z'n plek is, gezien we speciale topics hebben voor dit soort foutjes. Maar daar gaat VWO-er over.. :)

dankje

Link to comment
Delen op andere websites

op de playstation liep ik me kleding kast in, wou ik een beetje grappig doen door zogenaamd mezelf neer te knallen in de spiegel met een rocketlauncher. ik liep helemaal tegen het glas aan en schoot, wat gebeurde er, de raket schoot in een soort van ''4e dimensie'' op een of andere manier ging het er zo doorheen en ontplofte het een stukje later. ook kon ik er een granaatje ingooien die helemaal naarbeneden viel. met de flamethrower kreeg ik wel vuur, maar zag je het niet, wel het licht ervan.

en in de slaapkamer, sprong ik op het nachtkastje, en een beetje schuin tegen het plafond aan tegen de muur. toen zat ik een soort van vast tussen het nachtkastje en de muur, toen ik dus sprong om eruit te komen, maakte hij een dubbele val, oftewel ik sprong, stond en viel weer, en stond weer :Y

door mods kan het dus niet komen, weet enerzijds niet hoe dit is gekomen. misschien dat iemand anders het eens kan proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een bekende bug, de spiegel geeft een weerspigeling van de kamer door achter de spiegel een soort omgekeerde kopie te plakken en hierdoor kunnen sommige vuurwapens door de spiegel heen en een Rocket Launcher ontploft altidj na een bepaalde afstand :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb net de missie 555 WE TIP gedaan en als je de valet vermoord, ligt er een beetje geld en het valet uniform,

als je wat geld en het valet uniform pakt, dan wordt het beeld zwart en later heb je het valet uniform aan, MAAR

dan moet je even bij de (dode) valet kijken en dan ligt er ontzettend veel geld :Y:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...