Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik weet niet of deze glitch al bekent is en heb geen goesting om hier alles te lezen

maar als ge in sf die missie van woozie start en de cutscene begint en hij is gedaan en ge komt weer in de normale spelwereld terecht

dat er dan een auto die voorbij rijd de heuvel afrijd en dan ineens soort van begint te zweven en dan weer recht komt is op de ps2 versie

ken iemand dit ziet erwel geestig uit

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of deze glitch al bekent is en heb geen goesting om hier alles te lezen

maar als ge in sf die missie van woozie start en de cutscene begint en hij is gedaan en ge komt weer in de normale spelwereld terecht

dat er dan een auto die voorbij rijd de heuvel afrijd en dan ineens soort van begint te zweven en dan weer recht komt is op de ps2 versie

ken iemand dit ziet erwel geestig uit

nee dat komt door dat het nog moet laden

Bewerkt: door ihoihfuire
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Lol ik heb er ook een gehad.

1273935424-210.jpg

Ziet er verdacht veel uit dat dat is gemod. Zou door de mod kunnen komen? Of heb ik het fout?

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik heb er ook een gehad.

-afbeelding-

Ziet er verdacht veel uit dat dat is gemod. Zou door de mod kunnen komen? Of heb ik het fout?

Het shirt is gemod, maar dit kun je krijgen als je alt+tab doet in een interior. Als je dan weer terug gaat naar het spel, ziet het er namelijk zo uit. ;)

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

deze glitch is hilarisch om te zien,maar frustrerend in een missie.

bijvoorbeeld in de missie waar je met rydder bij die ouwe gaat inbreken,pak ik dus een kist,en dan begint CJ te schokken(physics!)en sterft hij uiteindelijk.

dit gebeurt ook op trappen,wanneer ik op een muurtje klim.

ondervindt iemand anders dit ook?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
ik had een bug toen ergens in losantos hoor ik steeds dat iemand met een m4 schiet heel dichtbij maar ik zie niemand die met een m4 schiet.

Ik heb SA dan wel niet, maar dat was in GTA VC ook zo. Bug is blijven haken waarschijnlijk.. :huh:

Ik denk dat dat van de Hidden interiors van de ammu-nution komt. daar hoor je ook die geluiden. ( en de Hidden interiors zit boven onze hoofden dus . . . P.S. , Dan is die M4 een AK-47

>>> Door VWO-er: Volgende keer even letten op de datum van het bericht dat je citeert, bij voorbaat dank.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nog een hippe: IK KAN SOMS RIJDEN IN DE TRANSFENDER :dans: !!!!

So asem _O_

die is al heel lang bekend

als je best lang in een Car tuning shop staat, dan gaan de knopjes reageren als besturing van je voertuig waar je in rijdt op dat ogenblik

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een hippe: IK KAN SOMS RIJDEN IN DE TRANSFENDER :dans: !!!!

So asem _O_

die is al heel lang bekend

als je best lang in een Car tuning shop staat, dan gaan de knopjes reageren als besturing van je voertuig waar je in rijdt op dat ogenblik

Die is idd al bekendt maar ik heb ooit een gerucht gehoord dat waneer je lang blijft rijden in Transfender dat je als je het goed weet en goed rijd dat je dan uit Transfender rijd en als gevolg van dat dat dan dat tuning tool ding blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik soms heb, dan ga ik dood in een bepaalde stad of in een dorpje, en dan word ik wakker in een ziekenhuis in een andere plaats!

VB: Ik ga dood is Los Santos en ik ontwaak in Blueberry.

Erg vaag.

Of ik ga dood, ik ontwaak in een ziekenhuis, en dan ga ik weer dood! En soms ontwaak in dan weer op een heel andere plek, is heel vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...