Kraay Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik heb een probleempie met mijn PS2 controller op de PC, heb het al een paar weken, en omdat ik er altijd SA mee speel is het nogal irritant dat het nu niet werkt.. Hij zegt dat er al een paar knoppen ingedrukt worden, terwijl ik toch echt nix indruk. Andere USB poort, keer doorblazen zodat het stof weg is, keer op de tafel rammen heeft geen zin. Weet iemand hoe dit wel kan? Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Probeer de controller te repluggen, als dit niet werkt moet je hem mogelijk opnieuw installeren. Reageren
Kraay Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Probeer de controller te repluggen, als dit niet werkt moet je hem mogelijk opnieuw installeren. Op een andere USB poort proberen is toch repluggen? Tevens valt er nix aan te installeren, hij wordt altijd herkend, en werkte meteen. =o Reageren
ikt Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Probeer eens de drivers te uninstallen. Windows doet meestal raar. Je vindt het wel. Zo niet, Start -> Deze Computer RMB -> Beheren -> Apparaatbeheer. Daarin ergens staat iets over de controller als het goed is denk ik. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Hoe lang gebruik je 'm al Kraay? Zou het mogelijk zijn dat die nu aan het einde van z'n latijn is en dus versleten? Of inmiddels teveel stof binnenin de gamepad wat sluiting veroorzaakt? Misschien moet je 'm van binnen schoonmaken (als je 'm open kan krijgen). En misschien is die wel aan vervanging toe. Reageren
Kraay Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Hoe lang gebruik je 'm al Kraay? Zou het mogelijk zijn dat die nu aan het einde van z'n latijn is en dus versleten? Of inmiddels teveel stof binnenin de gamepad wat sluiting veroorzaakt? Misschien moet je 'm van binnen schoonmaken (als je 'm open kan krijgen). En misschien is die wel aan vervanging toe. Mja, heb mijn PS2 nog is aangesloten op de TV, en hij werkt iig ook niet daarop, dus zal hem inderdaad toch is gaan openschroeven.. :O Reageren
Kraay Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Binnenkant is nog helemaal schoon, wel viel het op als je in de aansluiting kijkt het 2e pinnetje van rechts mist. Lijkt me dat die er normaal wel hoort te zitten.. En die winkel hier in de buurt heeft weer geen PS2 controller op voorraad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.