Jump to content

T-Sigs

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben laatst aan de slag gegaan met een website: T-Sigs. Ik heb er een paar dagen aan gewerkt, en flink geoefend met HTML, CSS en PHP. Het resultaat vind ik best goed gelukt (dan praat ik over de lay-out). En omdat ik hem ook op een paar engelse site's heb gepost heb ik hem ook in het engels gemaakt, ik weet dat de spelling niet helemaal klopt, maar in eerste instantie gaat het erom dat zij er ook wat van kunnen begrijpen. Ik ben nog steeds veel bezig met het maken van meet functies (in PHP) waarmee je je eigen galerij kan aanmaken en er signatures in kan zetten, en dan mensen kunnen reageren daarop. Dat kan allemaal nog wel even duren, maar ik ben zeker van plan dat te gaan maken.

Link: www.demeulenfrutters.nl/timwing/T-sigs/Index.php

Geplaatst:

Wat voor dingen kunnen wij met dit topic doen behalve lezen? Wat verwacht je van ons, moeten we reacties geven op je site? Hier kunnen we weinig mee. :puh:

Geplaatst:

Ja, sorry ik dacht nog van zal ik het erbij zetten... Maar, ik zou graag opmerkingen willen of tips. Maar dan geen reacties zoals: het ziet er niet uit, lelijk, slecht gespeld etc. Het mag wel, maar geef duidelijke uitleg en b.v. ook hoe ik dat kan doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...