Jump to content

mods!,,help!

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen!,,

ik heb net gta san andreas gekogt voor op de pc....,,maar ik wil mods...

ik weet wel hoe je mods enzo download maar,ik weet de rest niet meer.

als ik dan klaar ben met downloaden van bv een mooie auto mod dan krijg ik een scherm met de mappen van de mod maar dan?,, hoe zet ik deze in hemelsnaam in het spel?,,

dit zou ik dolgraag willen weten maar,,helaas ik weet het niet. :N

pleas help mij!!

graag een reactie trug...

een eiverige gta speler... rubenkj_ :cya:

Geplaatst:

Oké, ten eerste als je een Mod download dan unzip je de bestand met Winrar. Als je Winrar nog niet heb kan je hem hier downloaden, dan unpack je de bestand. Dan staat er een ReadMe in, ofterwijl een LeesMij bestand. Dan lees je het en download je in dat geval IMG Tool 2.0 dan download je SAMI (San Andreas Mod Installer) dan installeer je SAMI (San Andreas Mod Installer) dan open je opnieuw de ReadMe/LeesMij bestand. Dan lees je stap voor stap wat je moet doen om de Mod in het spel te zetten. Meer informatie nodig? Dat staat dan in de ReadMe/LeesMij bestand. Veel succes ermee zal ik zeggen! :tu:

Edit: Oja, maak altijd een Back-Up van de Originele Auto's, Motor's, Vliegtuigen, of andere voorwerpen/dingen.

Veel Succes! :)

Geplaatst:
Oké, ten eerste als je een Mod download dan unzip je de bestand met Winrar. Als je Winrar nog niet heb kan je hem hier downloaden, dan unpack je de bestand. Dan staat er een ReadMe in, ofterwijl een LeesMij bestand. Dan lees je het en download je in dat geval IMG Tool 2.0 dan download je SAMI (San Andreas Mod Installer) dan installeer je SAMI (San Andreas Mod Installer) dan open je opnieuw de ReadMe/LeesMij bestand. Dan lees je stap voor stap wat je moet doen om de Mod in het spel te zetten. Meer informatie nodig? Dat staat dan in de ReadMe/LeesMij bestand. Veel succes ermee zal ik zeggen! :tu:

Edit: Oja, maak altijd een Back-Up van de Originele Auto's, Motor's, Vliegtuigen, of andere voorwerpen/dingen.

oke,,ik zal proberen...

alvast bedankt...dhaag! :tu:

Geplaatst:

oke,,ik zal proberen...

alvast bedankt...dhaag! :tu:

Graag gedaan! ^_^

Geplaatst:
Heb je geen Versie 1.0 of 1.1,

>Download dan dit<

Timske, dat is nu helemaal nuttenloos wat je typt. Ik heb alles al uitgebreid uitgelegd :ch: Maarja.....

Iemand die vandaag de dag Gta: San Andreas koopt heeft versie 2.0, die niet moddable is, tenzij je 'm downgradet naar versie 1.0, wat je met de patch kunt doen die Timske post. Helemaal niet nutteloos, dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...