the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 zet het op de snapmap:) en misschien een plaatje is ook niet verkeerd ik doe de eerste wel het ziekenhuis op het eerste eiland:) en de safehouses(duhuu) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Ik weet er heel wat, maar dat is me teveel werk ik denk dat er wel meer dan 40 zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 en de burgershots http://nl.wikigta.org/wiki/Burger_Shot_locaties_(GTA_IV) en die kippenboerderij:P http://nl.wikigta.org/wiki/Cluckin%27_Bell_locaties_(GTA_IV) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Ik weet er heel wat, maar dat is me teveel werk ik denk dat er wel meer dan 40 zijn zoals noem wat:) het superstar cafe kan erbij en ook heart of liberty kamertje in het vrijheidsbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Jij noemt nu cafes enz die gebouw waar dwayne woont kan je in en dan op het dak ook naast het huis van playboy x kan je in, via dat huis kan je ookin die van playboy x dit zijn maar een paar er zijn heel wat huisjes die kom je vanzelf tegen rij een beetje door liberty city gebruik je aim en kijk van links naar rechts kijk naar een deur waar je misschien in kan of een raam waar je doorheen kan schieten dan betekend dat je in dat huis kan vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Hier is al een topic over. Hier een link, met snapmap van gebouwen die je kunt betreden. Klik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 bednakt idee voor mezelf.. trek elke dag schone sokken aan!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Hier is al een topic over.Hier een link, met snapmap van gebouwen die je kunt betreden. Klik! Thanks voor het noemen! Je was me voor, dat topic ben ik ooit gestart! @topicstarter, gebruik de zoekfunctie om onnodige topics te voorkomen! Oei, bah, wat een vies forum... bleg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.