Kloep Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Ik ben nu bezig met die missies van Stevie, maar weet iemand toevallig hoeveel auto's ik moet stelen voordat ik de Infernus voor hem moet jatten? Dank U Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 kan pas na de missie met bernie als je de infernus krijgt van hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 kan pas na de missie met bernieals je de infernus krijgt van hem Maar de missies van Stevie staan toch los van de missies van Bernie? Dus dan zou ik toch ook zonder de missies van Bernie een infernus kunnen krijgen dmv de missie van Stevie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 oh sorry las iets niet 100 % dacht iets anders sorry kan gebeuren -.-' ik ben helaas ook maar een mens je kan in dat geval vast op wikigta.nl terecht http://nl.wikigta.org/wiki/Stevie%27s_Car_Theft_(GTA_IV) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Helaas maar een mens Wat zou je dan willen zijn? Maar ik ken die pagina al, maar het gaat mij om de volgorde dat je ze krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 heb voor je gegoogeld maar zonder resultaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 In de auto's die je voor Stevie moet stelen zit geen volgorde. Net zoals in de Drug Deliveries en Exotic Exports is dit in willekeurige volgorde. Je moet dus gewoon auto's voor hem stelen, en het kan zijn dat je als eerste of tweede auto al een Infernus moet stelen, maar het kan evengoed de laatste zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 In de auto's die je voor Stevie moet stelen zit geen volgorde. Net zoals in de Drug Deliveries en Exotic Exports is dit in willekeurige volgorde. Je moet dus gewoon auto's voor hem stelen, en het kan zijn dat je als eerste of tweede auto al een Infernus moet stelen, maar het kan evengoed de laatste zijn. Ok dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 ik zou graag een ijsje willen zijn :engel: sorry dan kan ik je ook neit helpen verder meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.