lee-roy Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) hallo allemaal, ik zit met een probleem hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik heb sinds vandaag weer een call of duty uit de kast gepakt toen kreeg ik een error over me video kaart, nu heb ik de videokaart geupdate, alleen denk ik de verkeerde, want als ik nu call of duty ga spelen krijg ik me beeld van de game niet gewoon, op dit moment zie ik een klein stukje van me rader niet en als je iets typt zie je : ( Say: ....) en die say zie ik ook niettt kunnen jullie mij misschien helpen met dit probleem? screenshots of wat je nodig heb om te weten kun je vragen alvast bedankt Bewerkt: 12 september 2008 door lee-roy Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Normaliter zou je wel een melding/waarschuwing moeten krijgen als je de verkeerde driver voor je videokaart probeert te installeren. Als bepaalde elementen niet volledig weergegeven worden, dan denk ik eerder dat je een verkeerde resolutie ingesteld hebt. Over het algemeen zijn 800 x 600, 1024 x 768 en 1280 x 1024 de meest gangbare resoluties. Probeer daarom eens één van deze drie in te stellen en bekijk of dat effect heeft op het beeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.