Jump to content

Vdownloader 0.73 probleem op vista

Recommended Posts

Geplaatst:

gutentag

als ik vdownloader 0.73 open krijg ik een melding dat hij niet een bestand kan aanmaken, vervolgens kan ik geen video downloaden,...

verklaring?

Geplaatst: (bewerkt)

Als downloaden illegaal is, wordt iedereen die internet bezit over 5 seconden vermoord door een Alien-Special-Forces die alles op aarde in de gaten houdt.

ALS JE NIETS VAN HET ONDERWERP AFWEET, POST DAN NIET, OF GEBRUIK EENS DAT SPUL IN JE HOOFD EN GA ZOEKEN WAT HET BETEKENT, POTVERDRIEDUBBELTJES!

Klikz0r

------------------------------------------------------------

En nu weer ontopic, Green_Sabre helpen:

Probeer eens een online service zoals KeepVid =D

http://keepvid.com/

Als je niet wilt, en gewoon hetprogramma wilt gaan gabruiken, zeg het dan maar :D Want ik vind zelf toch online services handiger, maar dat ben ik. ;)

Maar zolang je het voor je eigen gebruikt, er geen geld mee gaat halen en dingen met een Copyright met rust laat, zit je binnen de regels. Als je op Google gaat zoeken naar dat YouTube het downloaden verbiedt, kom je alleen achterhaalde informatie tegen uit 2006, waarin ze alleen 1 programma willen aanklagen. Dat is al lang voorbij en op YouTube zelf staat niets over het downloaden van video's.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Voor de mensen die dachten dat dit illegaal was: zoek eerst op Google en je ziet dat het gewoon freeware is. Bijbehorende berichten verwijderd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...