Jump to content

Klavertje vier

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze is werkelijk prachtig :)

Ik geef em een 8

KUTGW

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Bewerkt: door GTAFreak007
Geplaatst:

Dit is zeker een van je betere signatures, Bierbuikje. Toch vind ik hem ietwat simpel en niet sterk overkomen. Je render staat mooi, centraal in het midden en komt goed naar voren, wat zeker positief is. Ik vind dat er wat meer diepte in had kunnen zitten, maar ik zie zeker dat je dat geprobeerd hebt. Vandaar dat ik er niet een te groot punt van maak. Ik had de achtergrond van de klaver iets minder groen gedaan. Nu heb je de achtergrond van de hele sig in het zwart en is het in het midden overweldigend groen, iets minder was dus zeker niet mis geweest. Je border zelf had iets minder gekund maar ik kan er zeker niet om klagen. Daarnaast zie ik leuke sterretjes in verschillende kleuren, erg leuk. Je had het alleen wat meer op kunnen vullen met andere effecten en/of meer sterretjes. Verder mis ik een eventuele tekst die wel mooi zou zijn bij deze sig. Wellicht heel klein, onderin in een hoekje 'Bierbuikje'. Zo ziet het er tevens prima maar simpel uit, een leuke signature.

Geplaatst:

Zoals Jay; al zei heeft je sig wat teveel groen rond je klavertje vier, ietsje minder zou een mooier effect geven denk ik. Ook vind ik dat je klavertje vier nogal 'donker licht' afgeeft, misschien is het beter als je klavertje vier wat meer 'van zich afstraalt'? Ik vind echter niet dat er tekst ontbreekt in je sig, al zou je naam ergens onderin je sig geen kwaad doen. Het klavertje vier staat mooi cecentreerd, en ik vind de ruimte als achtergrond prachtig bij de sig passen :Y . De sterretjes geven de sig net dat extra wat het nodig heeft, al vind ik dat blauw sterretje links van je klavertje vier niet zo mooi uitgewerkt. De border is helemaal niet opvallend (wat ik een pluspunt vind bij dit soort sigs), maar geeft de sig toch een kwalitatief uiterlijk.

Mooie sig Bierbuikje :Y

Keep up the good work.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe los ik dat te veel groene op? Er een blauw/zwarte gloed overheen doen?

Bewerkt: door Bierbuikje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...