Jump to content

kom jij alleen voor GTA hier of ook voor andere games?

Wel voor GTA of niet  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Kom jij hier alleen voor GTA of ook nog voor andere zaken?

• Ja ik kom hier alleen voor dingen die met GTA te maken hebben
      3
    • Nee ik kom hier juist helemaal niet voor GTA
      1
    • Ja ik kom hier meestal voor dingen die met GTA te maken hebben, maar soms ook voor andere dingen/zaken of games
      9
    • Nee ik kom hier heel soms voor GTA, maar meestal voor andere dingen/zaken of games
      7
    • Geen van allen anders namelijk............
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste gamers van het GTAforum, :cya:

Ik zelf ben hier terecht gekomen door dat ik savegames en info over GTA San Andreas nodig had.

Daarna ben ik hier steeds vaker terug gekomen ook voor info of hulp over andere delen van GTA. :)

Ik zelf merk de laaste tijd dat ik hier steeds minder voor GTA kom, maar ook voor andere games en andere dingen.(eigenlijk wel van alles)

Nou vroeg ik me eigenlijk af hoe dit bij de rest van de leden zit.

Kom jij hier wel alleen voor GTA of ook voor andere zaken?

Laat het weten en stem. :Y

Als je voor optie 5 kiest neem ik aan dat je het in een reactie in dit topic uitlegt. :puh:

Geplaatst:

ik kwam hier om mods te downloaden een paar maanden later voor het nieuws en even later ondekte ik dat je meer kon doen en dat het leul is

Geplaatst:

Eerst maakte ik gewoon een GTAGames account aan. Forum account inbegrepen dus. =D

Een paar maanden later ga ik zelf aan de slag met modden, maar ik kom ergens niet uit en ga hier vragen. Hier gebleven voor GTA.

Geplaatst:

Ja ik kom hier meestal voor dingen die met GTA te maken hebben, maar soms ook voor andere dingen/zaken of games maar soms ALLEEN MAAR VOOR GTA ^_^

Geplaatst:

In eerste instantie gekomen voor GTA. Heel ff voor andere games. Nu vooral voor de gezelligheid van gangs en de Graphics ^_^

Geplaatst:

Ik kwam hier omdat ik GTA San Andreas hulp nodig had met Los Santos missies, daarna ben ik gebleven en ging ik ook gewoon andere games spelen. Zoals Call of Duty.

Geplaatst:

Ik ben hier eerst ook gekomen om een paar dingen over GTA te vinden. Al snel voelde ik me thuis in de lifestyle forums. Ik ben zo dus ook blijven hangen, projecten gaan starten en meegeholpen aan projecten en zo ben ik steeds blijven uitbreiden. Tussendoor help ik dan leden waar mee ik dan ook kan helpen. Soms GTA dingen, soms weer iets over software, soms iets over school en studie of soms gewoon feedback vragen. Ik ben hier dus niet echt alleen voor GTA, maar meer voor het forum.

Geplaatst:

Ik help mensen die GTA-problemen hebben of van andere dingen. Maar ik vind dit forum ook wel erg leuk met leuke leden, etc. Dus, ik heb er eigenlijk niet veel te zeggen over dit onderwerp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...