BeatboxGamer Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 BRUSSEL - De commissie van beroep van de Belgische voetbalbond heeft de klacht van La Louvière in de zaak van de ontplofte bal, die lek het doel in vloog, vrijdag verworpen. Dat betekent dat de uitslag van het duel tegen Anderlecht 2-1 blijft en de Brusselse club er drie punten bij krijgt. De achterstand op koploper Club Brugge is na 26 wedstrijden nog zes punten. Bron:Nu.nl Een ontplofte bal :lol: das ook lullig Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Haha, had het filmpje gezien.. :lol: Maar ja wat hadden ze anders moeten kiezen? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Niet meer overspelen? dat is flauw die bal is ontploft onregelmemtair ik eis een nieuwe wedstrijd! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ja idd ik ben het romero eens die bal...dat is gwn een consructie fout en had ook eigenlijk niet mogen gebeuren want tegenwoordig komt het steeds vaker voor dat de ballen ontploffen Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ja idd ik ben het romero eensdie bal...dat is gwn een consructie fout en had ook eigenlijk niet mogen gebeuren want tegenwoordig komt het steeds vaker voor dat de ballen ontploffen Komt omdat de fabrikant: Adidas zeer slecht is! :angry: Ik had eerst keepershandschoenen die na 2 weken helemaal uitgescheurd waren van Adidas Maar je kan ook zeggen als die bal niet ontploft was dat ie er nog inging.. ze hadden eventueel ook een golden goal kunnen houden. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) Waar maken jullie je druk om....It's Just A Game (een balletje kan wel eens ontploffen he :lol: ) <<Een bal blijft een bal... Bewerkt: 26 maart 2005 door Dennizzzz Reageren
Wauzie Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Nou, die moet toch hard geschoten hebben. Zo'n bal ontploft toch niet zomaar Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 goal afkeuren en 1-1 :lookaround: Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Is toch goed dat het 2-1 blijft Want dan kan toch iemand brugge bijbenen Reageren
Pete-R Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Als die bal niet ontploft was had de bal waarschijnlijk ook gezeten. Ik vind dat ze een golden goal hadden moeten spelen. Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Nou, die moet toch hard geschoten hebben. Zo'n bal ontploft toch niet zomaar Hij heet Walter Baseggio hij speelt bij Anderlecht zijn schotkracht is 98km peruur Erg hard hoor :ph34r: Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 daar klapt toch geen bal van mag ik aan nemen anders kunnen ze die dingen wel wat steviger maken Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 daar klapt toch geen bal van mag ik aan nemen anders kunnen ze die dingen wel wat steviger maken Ja Adidas is dikke brol geworden ook bij Juventus-Real Madrid was het ook hetzelfde gebeurd <_< Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 er zijn ook al klachten over de adidas keeperhandschoenen Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 er zijn ook al klachten over de adidas keeperhandschoenen Ja daar ik heb ook veel van gehoord <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.