Jump to content

GTA IV mod?


Dieko

Recommended Posts

het is echt, die site is van ene alexander nogwattes, hij heeft ook heel cleo en al de plugins geschreven.

Zoals je kunt zien heeft hij een tool gemaakt die xbox bestanden kan lezen, die heeft hij dus weten te kraken.

Dit is goed neus voor modders, dit bewijst dat het spel makelijk te modden is.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    15

  • ikt

    4

  • FerryN

    4

  • gta-san-andreas-lover1000

    2

het is echt, die site is van ene alexander nogwattes, hij heeft ook heel cleo en al de plugins geschreven.

Zoals je kunt zien heeft hij een tool gemaakt die xbox bestanden kan lezen, die heeft hij dus weten te kraken.

Dit is goed neus voor modders, dit bewijst dat het spel makelijk te modden is.

Nu maar hopen voor iets op de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou een mod op de Xbox360 of PS3 niet illegaal zijn, omdat je die dan moet kraken ofzo?

Het betreft hier een MOD voor de 360. Om een MOD aan de 360 toe te voegen, moet je een gehackete console hebben zodat de console gebrande dvd's zou kunnen lezen. Het is dus zeker illegaal. :Y

Wanneer je dan IV als software op je pc modificeert, en vervolgens op DVD brandt, zou je een gemodificeerde IV kunnen spelen.

Wat mij spannender lijkt (Aangezien ik mijn 360 vanwege garantie e.d. echt NIET ga ombouwen!) is, wanneer er net als bij Downloadable Content een mogelijkheid komt om data toe te voegen op de HDD van de 360 zonder verder er iets aan te hoeven verknallen.

Downloadable Content komt op je 360 HDD terecht. Als je een game vervolgens met originele DVD gaat spelen, pakt de game automatisch de gedownloade zooi mee. Als die koppeling gehacked kan worden, zou je dus een MOD op een ORIGINELE, NIET-OMGEBOUWDE 360 kunnen zetten mbv een USB stick o.i.d.

Op het moment dat de hackers zover zijn, wordt het voor mij ook spannend!! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zou een mod op de Xbox360 of PS3 niet illegaal zijn, omdat je die dan moet kraken ofzo?

Het betreft hier een MOD voor de 360. Om een MOD aan de 360 toe te voegen, moet je een gehackete console hebben zodat de console gebrande dvd's zou kunnen lezen. Het is dus zeker illegaal. :Y

Wanneer je dan IV als software op je pc modificeert, en vervolgens op DVD brandt, zou je een gemodificeerde IV kunnen spelen.

Wat mij spannender lijkt (Aangezien ik mijn 360 vanwege garantie e.d. echt NIET ga ombouwen!) is, wanneer er net als bij Downloadable Content een mogelijkheid komt om data toe te voegen op de HDD van de 360 zonder verder er iets aan te hoeven verknallen.

Downloadable Content komt op je 360 HDD terecht. Als je een game vervolgens met originele DVD gaat spelen, pakt de game automatisch de gedownloade zooi mee. Als die koppeling gehacked kan worden, zou je dus een MOD op een ORIGINELE, NIET-OMGEBOUWDE 360 kunnen zetten mbv een USB stick o.i.d.

Op het moment dat de hackers zover zijn, wordt het voor mij ook spannend!! :Y

Als die hackers het met een usb stickje doen, moeten ze het proberen op de PS3.

Maar we wachten wel af want de downloadbare content van GTA IV komt er ook aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als die hackers het met een usb stickje doen, moeten ze het proberen op de PS3.

Maar we wachten wel af want de downloadbare content van GTA IV komt er ook aan.

Nee hoor, de 360 heeft ook twee USB poorten onboard. Maar idd, downloadable content is eerst ff interessanter! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

het is echt, die site is van ene alexander nogwattes, hij heeft ook heel cleo en al de plugins geschreven.

Zoals je kunt zien heeft hij een tool gemaakt die xbox bestanden kan lezen, die heeft hij dus weten te kraken.

Dit is goed neus voor modders, dit bewijst dat het spel makelijk te modden is.

dat het kan betekent niet dat het makkelijk is...

mensen bouwen vaak huizen, het kan dus, is het dan ook makkelijk? dacht het niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Als die hackers het met een usb stickje doen, moeten ze het proberen op de PS3.

Maar we wachten wel af want de downloadbare content van GTA IV komt er ook aan.

Nee hoor, de 360 heeft ook twee USB poorten onboard. Maar idd, downloadable content is eerst ff interessanter! :tu:

Psssst, X360 heeft 3 usb poorten, maar eentje zit achter.

Ontopic, dit is al langer bekent dat ze IV bestanden konden openen zoals de handling enzovoorts. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...