ikt Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Het is niet mogelijk btw, omdat ze dan illegaal bezig zijn als ze het tooltje gaan releasen voor de Xbox. (Ze hebben het gereleased, maar bestanden weer branden kan niet, dus je kunt niet zelf modden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Het is niet mogelijk btw, omdat ze dan illegaal bezig zijn als ze het tooltje gaan releasen voor de Xbox. (Ze hebben het gereleased, maar bestanden weer branden kan niet, dus je kunt niet zelf modden) Maar het blijft een raadsel hoe ze dat hebben gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Het is niet mogelijk btw, omdat ze dan illegaal bezig zijn als ze het tooltje gaan releasen voor de Xbox. (Ze hebben het gereleased, maar bestanden weer branden kan niet, dus je kunt niet zelf modden) Maar het blijft een raadsel hoe ze dat hebben gedaan. Makkelijk. Ze hebben een eigen versie gemaakt om dingen te testen. Branden kan iedereen. Bestanden veranderen ook. Het moeilijke gedeelte was het in mekaar zetten van de software die het modden mogelijk maakte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Het is niet mogelijk btw, omdat ze dan illegaal bezig zijn als ze het tooltje gaan releasen voor de Xbox. (Ze hebben het gereleased, maar bestanden weer branden kan niet, dus je kunt niet zelf modden) Maar het blijft een raadsel hoe ze dat hebben gedaan. Makkelijk. Ze hebben een eigen versie gemaakt om dingen te testen. Branden kan iedereen. Bestanden veranderen ook. Het moeilijke gedeelte was het in mekaar zetten van de software die het modden mogelijk maakte. Daar heb je gelijk in. Kan je dit niet met een blue ray disc doen en dan afspelen op een blue ray speler op de pc en dan bewerken? Ik denk niet dat dat kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 volgens mij stond er op een oud forumbericht dat je je ps3 niet hoefde laten te ombouwen, dus dat scheelt weer. als iemand heeft gevonden waar je deze mod misschien kan downloaden, laat het plzz wete! ik ben nogal slecht in googlen (ja dat moet je maar kunnen). we komen er wel achter denk ik GTA4Gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 volgens mij stond er op een oud forumbericht dat je je ps3 niet hoefde laten te ombouwen, dus dat scheelt weer. als iemand heeft gevonden waar je deze mod misschien kan downloaden, laat het plzz wete! ik ben nogal slecht in googlen (ja dat moet je maar kunnen).we komen er wel achter denk ik GTA4Gamer Je kan helaas je PS3 niet ombouwen Een Xbox360 kan je wel laten ombouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 volgens mij stond er op een oud forumbericht dat je je ps3 niet hoefde laten te ombouwen, dus dat scheelt weer. als iemand heeft gevonden waar je deze mod misschien kan downloaden, laat het plzz wete! ik ben nogal slecht in googlen (ja dat moet je maar kunnen).we komen er wel achter denk ik GTA4Gamer Je kan helaas je PS3 niet ombouwen Een Xbox360 kan je wel laten ombouwen. Lol, het is ze al gelukt om een ps3 te ombouwen . 3 redenen om juist niet om te bouwen is, de dure Bluray brander, schijfjes en de spellen die je dan download, de grootte . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Het is niet mogelijk btw, omdat ze dan illegaal bezig zijn als ze het tooltje gaan releasen voor de Xbox. (Ze hebben het gereleased, maar bestanden weer branden kan niet, dus je kunt niet zelf modden) Maar het blijft een raadsel hoe ze dat hebben gedaan. Makkelijk. Ze hebben een eigen versie gemaakt om dingen te testen. Branden kan iedereen. Bestanden veranderen ook. Het moeilijke gedeelte was het in mekaar zetten van de software die het modden mogelijk maakte. Daar heb je gelijk in. Kan je dit niet met een blue ray disc doen en dan afspelen op een blue ray speler op de pc en dan bewerken? Ik denk niet dat dat kan. Alles kan, je moet alleen de goede hard- en software hebben. Hoe hebben de programmeurs dan de spellen getest? Ze hebben welliswaar een andere versie van de console, maar het blijft nog steeds een Xbox 360. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat beveiligingen worden gekraakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 volgens mij stond er op een oud forumbericht dat je je ps3 niet hoefde laten te ombouwen, dus dat scheelt weer. als iemand heeft gevonden waar je deze mod misschien kan downloaden, laat het plzz wete! ik ben nogal slecht in googlen (ja dat moet je maar kunnen).we komen er wel achter denk ik GTA4Gamer Je kan helaas je PS3 niet ombouwen Een Xbox360 kan je wel laten ombouwen. Lol, het is ze al gelukt om een ps3 te ombouwen . 3 redenen om juist niet om te bouwen is, de dure Bluray brander, schijfjes en de spellen die je dan download, de grootte . Ombouwen? Dus je kan gedownloade spellen afspelen op je PS3? Dat kan niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) volgens mij stond er op een oud forumbericht dat je je ps3 niet hoefde laten te ombouwen, dus dat scheelt weer. als iemand heeft gevonden waar je deze mod misschien kan downloaden, laat het plzz wete! ik ben nogal slecht in googlen (ja dat moet je maar kunnen).we komen er wel achter denk ik GTA4Gamer Je kan helaas je PS3 niet ombouwen Een Xbox360 kan je wel laten ombouwen. Lol, het is ze al gelukt om een ps3 te ombouwen . 3 redenen om juist niet om te bouwen is, de dure Bluray brander, schijfjes en de spellen die je dan download, de grootte . Ombouwen? Dus je kan gedownloade spellen afspelen op je PS3? Dat kan niet. Vertel me maar eens waarom niet. Kan je niet, hier is een reviewtje d'r over: Klikkie. Bewerkt: 18 september 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 volgens mij stond er op een oud forumbericht dat je je ps3 niet hoefde laten te ombouwen, dus dat scheelt weer. als iemand heeft gevonden waar je deze mod misschien kan downloaden, laat het plzz wete! ik ben nogal slecht in googlen (ja dat moet je maar kunnen).we komen er wel achter denk ik GTA4Gamer Je kan helaas je PS3 niet ombouwen Een Xbox360 kan je wel laten ombouwen. Lol, het is ze al gelukt om een ps3 te ombouwen . 3 redenen om juist niet om te bouwen is, de dure Bluray brander, schijfjes en de spellen die je dan download, de grootte . Ombouwen? Dus je kan gedownloade spellen afspelen op je PS3? Dat kan niet. Vertel me maar eens waarom niet. Kan je niet, hier is een reviewtje d'r over: Klikkie. Kijk wanneer het geschreven is 12-02-2008 18:46 Er is al een nieuw update gekomen, daardoor kon je hem niet meer ombouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 volgens mij stond er op een oud forumbericht dat je je ps3 niet hoefde laten te ombouwen, dus dat scheelt weer. als iemand heeft gevonden waar je deze mod misschien kan downloaden, laat het plzz wete! ik ben nogal slecht in googlen (ja dat moet je maar kunnen).we komen er wel achter denk ik GTA4Gamer Je kan helaas je PS3 niet ombouwen Een Xbox360 kan je wel laten ombouwen. Lol, het is ze al gelukt om een ps3 te ombouwen . 3 redenen om juist niet om te bouwen is, de dure Bluray brander, schijfjes en de spellen die je dan download, de grootte . Ombouwen? Dus je kan gedownloade spellen afspelen op je PS3? Dat kan niet. Vertel me maar eens waarom niet. Kan je niet, hier is een reviewtje d'r over: Klikkie. Kijk wanneer het geschreven is 12-02-2008 18:46 Er is al een nieuw update gekomen, daardoor kon je hem niet meer ombouwen. Maar het is wel mogelijk geweest, dus alsnog, denk je dat die gasten op hun kont bleven gezeten en niet verder zijn gegaan? Tevens, was dat de eerste artikel dat ik vond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.