Jump to content

Gerald Ciolek

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben begonnen met wat meer op manips te richten, maar omdat hier meestal wordt gezegd dat het te simpel of dat er te weinig aan gedaan is, plaats ik het best mijn sig mét het originele plaatje zeker :Y

ciolekkkly2.jpg

Origineel plaatje

ciolekcopyjy6.png

Mijn sig

Ikzelf ben er best fier op :Y

Geplaatst:

Wow, zeer mooie manop, John. Weeral prachtige lichteffecten. Goeie flow en diepte :)

De tekst vind ik iets minder, het past niet helemaal bij het geheel & het ziet er een beetje opgeplakt uit ;)

De achtergrond is nice gefilterd en gesmudged (?) Mooi strak gehouden en de kleuren matchen goed.

Ik vind het echt een kwaliteit op zich van jou dat je keer op keer weer prachtige stocks uitkiest voor je sig, want dan heb je al een hele goede basis, en als een photoshop-master als jij er dan mee gaat rommelen.... :D;)

Gewoonweg weer een prachtige sig.

KIU!

Geplaatst:

egt mooi man. De effecten bij de voorste renner (Gerald Coilek?:puh:) zijn erg mooi gedaan. De rand eromheen staat goed, en de tekst vind ik er erg mooi bij passen. Terecht dat je er fier op bent ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het ook aardig gelukt hij is een beetje te groot voor een sig?

Ik vind de effecten erin mooi en de rand ook hoewel ik nog steeds niet het idee heb dat er veel aan is gebeurd maar dat ligt denk ik aan mij, ik heb wel mooier van je gezien maar ook deze is goed gelukt. Kun je me misschien vertellen hoe je het mooie effect om hem heen heb gemaakt? Ik ben namelijk je grootste fan. :Y:puh:

Ik geef je een 8!

@ Hieronder: Zeker familiegeheim ofso, maar ik vergeef je. ;):Y

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:

Thanks _O_

@Hackman: Die effecten, hohja dat kan ik niet uitleggen want het bevat min. 50 layers heel de sig. Maar je kan een deel bekomen door Filter -Distort-Ripple en Filter-Brush Strokes-Spatter te doen. :)

Geplaatst:

Erg mooie effecten! :tu:

Alleen vind ik dat je je tekst beter had kunnen plaatsen, aangezien je hem nu niet zo goed ziet...

Voor de rest: gewoon.mooi.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nice Jon :puh:. De lichtstraal zit er precies goed op! Alleen wat wel jammer is dat de pers (of wie het ook mogen zijn) dat die wazig wordt terwijl dat licht alleen op de renner zelf moet gaan.

Mooi gemaakt!

8½/10!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...