thug Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik heb sinds maandag problemen met mijn stroomknop als ik hem aanzet wilt hij niet aan, af en toe lukt het maar als ik dan aan het spelen ben valt hij soms uit. ik had nu gedacht om hem te maken door mijn nonkel hij heeft ooit eens mijn ps1 herstelt. nu is mijn vraag is dat verstandig om hem zelf te herstellen door iemand en niet door sony? Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik heb sinds maandag problemen met mijn stroomknop als ik hem aanzet wilt hij niet aan,af en toe lukt het maar als ik dan aan het spelen ben valt hij soms uit. ik had nu gedacht om hem te maken door mijn nonkel hij heeft ooit eens mijn ps1 herstelt. nu is mijn vraag is dat verstandig om hem zelf te herstellen door iemand en niet door sony? Reparatie, je hebt maar een jaar garantie (of de winkel moest je er nog een jaar bijgeven) Dus laten repareren. Dat kan wel een tijd duren. Maar dan is hij wel gemaakt. Reageren
thug Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik heb hem sinds juni 2007 dus geen garantie meer . Reageren
Dieko Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik heb hem sinds juni 2007 dus geen garantie meer . Koop een nieuwe elektriciteit kabel. Reageren
Naudin Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Aangezien er toch geen garantie meer op zit kun je hem misschien eens openmaken en kijken of alles goed vast zit en of er nergens een los contactje zit. Maar ik weet niet of dit wel heel slim is Reageren
thug Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ok ik laat hem doen door mijn nonkel,hij geefd een eigen berdrijfje van eletriesiteit. dus hij kent er wel wat van. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Aangezien er toch geen garantie meer op zit kun je hem misschien eens openmaken en kijken of alles goed vast zit en of er nergens een los contactje zit. Maar ik weet niet of dit wel heel slim is Dit kan je best niet doen, want dan heb je het risico dat gewoon alles naar de vaantjes is. En 400 euro is niet niks. ok ik laat hem doen door mijn nonkel,hij geefd een eigen berdrijfje van eletriesiteit.dus hij kent er wel wat van. Dat lijkt me het beste, en anders moet je even op een groot Playstation forum vragen als PS3forum.nl. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Je kunt beter op de Official PlayStation Community kijken dan op een niet Sony site Reageren
Gta-killer Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 1 vraagje, wat is een 'nonkel'? Misschien is de voeding niet sterk genoeg meer voor de ps3, dat hij daarom uitvalt en niet aan gaat (stroom tekort). Dat kan aan je voeding liggen, of de stroom die uit stopcontact komt is niet sterk genoeg (wat niet waarschijnlijk is). Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Volgens de consumenten bond mag je ervan uit gaan dat een duur product langer meegaat dan een jaar. Zo niet dan mag je hem gewoon op de winkels kosten laten repareren. Reageren
Velaro Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 1 vraagje, wat is een 'nonkel'?Misschien is de voeding niet sterk genoeg meer voor de ps3, dat hij daarom uitvalt en niet aan gaat (stroom tekort). Dat kan aan je voeding liggen, of de stroom die uit stopcontact komt is niet sterk genoeg (wat niet waarschijnlijk is). Een nonkel is een oom. En het beste lijkt me inderdaad om het door je oom/nonkel te laten repareren. Reageren
thug Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 ah vergeten dat ik er nog een topic overhad. hij is gemaakt een jongetje van 11 heeft het gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.