[B]ig [S]moke Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik zag een x in een filmpje dat er aanhanger zijn ( voor vrachtauto ) waar gas in zit en als je er dan op schiet dat er dan een steekvlam, uit komt. Wie weet waar die zijn ?? PS: Bij een Heftruck kun je ook op de achterkant schieten op die fles een paar x dan komt er ook een steekvlam Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik zag een x in een filmpje dat er aanhanger zijn ( voor vrachtauto ) waar gas in zit en als je er dan op schiet dat er dan een steekvlam, uit komt. Wie weet waar die zijn ?? PS: Bij een Heftruck kun je ook op de achterkant schieten op die fles een paar x dan komt er ook een steekvlam Als ik even op die stadskaart kijk dan moet je denk ik bij die fabrieken zijn, ergens zag ik dat ook in een filmpje daar zag ik een bordje met X Industries[/font] maar ik kan ook fout hebben. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik denk dat je bij de Docks wel wat van die grote aanhangers met gas in kan vinden, dat kan ik me toch herinneren. Klik hier op te zien waar je de Docks kan vinden. Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 van die heftruck wist ik nog niet ff een keer uitproberen Reageren
Twinskyh Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 In Acter Industrial Park heb je genoeg van dat soort dingen. Ook een soort van oliepijpen of zoiets. Je moet alleen niet door de vlam heen gaan lopen. Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ik zal wel eens zoeken xD Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ik heb gevonden het zijn 6 of 8 benzie/olie tanks met een hek er om heen klim eroverheen, je ziet een trapje op die tanks ga daar op staan gooi een granaat of iets ernaar en alles zal ontploffen SNAPMAP: Gas tanken snapmap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.