AXIO Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) The Holland Play Clan talk topic Regels: Er word hier alleen gepost door leden van The Holland PlayEr word hier niet op elkaar gescholden, heb je ruzie vecht het uit met pb's en dat soort dingen Er zijn nog wel meer regels maar daar kan jezelf natuurlijk ook wel op komen Leden: PSN-ID Forumnaam Headset Rank Geld Team Xeey AXIO Nee The Daddy ?? ?? Klaasvaak-NL klaasvaak-nl Nee Pimp 2000 ?? Alakadabra gta-san-andreas-lover1000 Ja Spion 1250 ?? Denimo Denimo Ja Pimp 2000 ?? ElyDM Ely Nee Voorproever 750 ?? italiancar italiancar Nee Voorproever 750 ?? Platypus92 Platypus Nee Voorproever 750 ?? HotGun3 GTA.GameFreak Ja Voorproever 750 ?? Rank Geld Voorproever 500 Spion 1000 Pimp 2000 Opdrachtgever 5000 Personalmen 7500 Secondhand 10.000 Co-leader/ The Mommy Onbereikbaar Leader / The Daddy Onbereikbaar Hoe hogerop met rank? Hogerop met rank kan door meetings, er komen nog teams waardoor je ook nog geld kan verdienen door rank omhoog te gaan, er worden ook af en toe opdrachten gegeven, voor een TEAM of voor een bepaald hoeveelheid mensen je mag ook mensen uitdagen voor een 1vs1 duel de winnaar krijgt 100 en de verliezer 0 bespreek het wel eerst met een co-leader of de leader, zorg daarna iemand die erbij kan zijn waar jullie niet op schieten, hij of zij is gewoon scheids om te controleren of het wel goed gaat enz. Teams: Ik wil beginnen met teams maken daarom kan je dus ook meer met rank omhoog en geld krijgen induvidueel en voor je team, hoe team wars en dat soort dingen, moet je allemaal zelf weten, krijg opdrachten, hoe je team in leven door geen geld kwijt te rakenhoe je geld kwijt kan raken en krijgen: geld kan je krijgen door team wars te winnen en opdrachten te voltooien, opdrachten worden gehouden in dit topic en in gta, geld verliezen kan je door de opdracht niet goed gedaan te hebben en een teamwar hebben verloren: +100 voor een als je wint, -50 voor je team als je verliest, maar dan word het nog leuker, als je team wint krijg je zelf ook nog: +50 en als je verliest -25, er komt binnenkort meer info over teams enz en worden de teams bekendgemaaktVoor de rest:Signatures en avatars van de clan moet je bij mij komen, ik heb ze opgeslagen, het is me te veel werk om ze in de hoofdpost te houden, er zijn vast nog dingen die ik ben vergeten, dan moet je me gewoon even pb'en Bewerkt: 28 september 2008 door AXIO
AXIO Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Het 1e bericht van de clan talk *knipt lintje door*
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Het 1e bericht van de clan talk*knipt lintje door* yeeeeah het 2de bericht
End Of The Riot Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Het 1e bericht van de clan talk*knipt lintje door*
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Het 1e bericht van de clan talk*knipt lintje door* hahahah
Denimo Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Cool wie heeft er vanmiddag zin om online te gaan spelen?
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Cool wie heeft er vanmiddag zin om online te gaan spelen? ik zal nog zien denimo
Denimo Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Cool wie heeft er vanmiddag zin om online te gaan spelen? ik zal nog zien denimo ok is goed
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Cool wie heeft er vanmiddag zin om online te gaan spelen? ik zal nog zien denimo ok is goed om welk uur wil je onkline? nu?
Denimo Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Cool wie heeft er vanmiddag zin om online te gaan spelen? ik zal nog zien denimo ok is goed om welk uur wil je onkline? nu? nee het liefst rond 4, 5 uur in de namiddag
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Cool wie heeft er vanmiddag zin om online te gaan spelen? ik zal nog zien denimo ok is goed om welk uur wil je onkline? nu? nee het liefst rond 4, 5 uur in de namiddag ok is goed man
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ik ga deze week nog wel even een kennismaking meeting houden btw ik doe misschien ook nog wel mee met jullie
Klaasvaak-nl Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hey Axio als je sig wil moet je ff de benodigde plaatjes naar me email sturen zelfde als me msn die je hebt. greets klaasje
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hey Axio als je sig wil moet je ff de benodigde plaatjes naar me email sturen zelfde als me msn die je hebt.greets klaasje is goed btw: bom da base II was een ramp 1e x schoten jullie op elkaars carretje 2e x stapten jullie allemaal bij me in dat al niet zo slim is, maar toen kwam er nog meer ongeluk de car die we moesten pakken lag op z'n zij
Denimo Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hey Axio als je sig wil moet je ff de benodigde plaatjes naar me email sturen zelfde als me msn die je hebt.greets klaasje is goed btw: bom da base II was een ramp 1e x schoten jullie op elkaars carretje 2e x stapten jullie allemaal bij me in dat al niet zo slim is, maar toen kwam er nog meer ongeluk de car die we moesten pakken lag op z'n zij en toen jij weg ging na 2x was het gelukt
Recommended Posts