AXIO Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik wens je succes met je gang (zoiets), Alex! Laat maar bedanktIk ben de afgelopen dagen wat ziekjes geweest (nu nog beetje) dus ben weer terug
Denimo Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik wens je succes met je gang (zoiets), Alex! Laat maar bedanktIk ben de afgelopen dagen wat ziekjes geweest (nu nog beetje) dus ben weer terug Ik dacht al wat was het rustig blij dat je weer beter bent
AXIO Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Had net zo'n geweldig plan voor de clan, maar vind het toch te lang dus zit nu weer verder te denken
AXIO Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hoofdpost geupdate! Ik heb sommige een hogere rank gegeven dan de anderen omdat denimo en klaasvaak-nl sigs hebben gemaakt voor de clan, en alakadabra al eerder in de clan zat ik heb de rest ook wat meer gegeven dan als er nu iemand in de clan komt
AXIO Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb net zitten praten met Denimo, en ben heb besloten om THP te sluiten LKZ is te grote concurent het is dood in het topic en gta iv begint gewoon echt saai te worden, bedankt voor de inzet allemaal
---Elias--- Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb net zitten praten met Denimo, en ben heb besloten om THP te sluiten LKZ is te grote concurent het is dood in het topic en gta iv begint gewoon echt saai te worden, bedankt voor de inzet allemaal ik vind het toch een beetje spijtig we begonnen net met punten
Platypus Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb net zitten praten met Denimo, en ben heb besloten om THP te sluiten LKZ is te grote concurent het is dood in het topic en gta iv begint gewoon echt saai te worden, bedankt voor de inzet allemaal Jammer, maar helaas
---Elias--- Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) its a hard life ik mag je toch nog soms inviten voor de fun he? Ps: ik heb me al bij the LibertykillerZ aangemeld Bewerkt: 1 oktober 2008 door Ely
AXIO Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 its a hard life ik mag je toch nog soms inviten voor de fun he? altijd maar als fifa09 er is (over 2 dagen) zie je me niet vaak meer op gta iv
---Elias--- Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) its a hard life ik mag je toch nog soms inviten voor de fun he? altijd maar als fifa09 er is (over 2 dagen) zie je me niet vaak meer op gta iv en ik ga Bad company spele zie je mij ook minder behalve voor de clan dan Bewerkt: 1 oktober 2008 door Ely
End Of The Riot Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Spijtig dat je ben gestopt alex maar als FIFA 09 er is dan kunnen we is samen online spelen hé (heb hem misschien al morgen )
Dieko Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Axio,je kan toch een clanwar tegen de LibertyKillerZ organiseren? Mischien leuk voor de leden.
Platypus Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Aangezien THP (spijtig genoeg) gestopt is, ben ik van plan een eigen clan op te starten. Zijn er mensen die zin hebben dit samen met mij te doen, PB me dan maar. Mvg, Platy
Recommended Posts