Dieko Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Aangezien THP (spijtig genoeg) gestopt is, ben ik van plan een eigen clan op te starten.Zijn er mensen die zin hebben dit samen met mij te doen, PB me dan maar. Mvg, Platy Veel succes met je clan! Maar denk je zelf dat er veel mensen komen?
Denimo Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Dit is wel het beste. We kunnen wel nog gewoon online blijven spelen, alleen zonder clan. R.I.P. The Holland Play
Platypus Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Aangezien THP (spijtig genoeg) gestopt is, ben ik van plan een eigen clan op te starten.Zijn er mensen die zin hebben dit samen met mij te doen, PB me dan maar. Mvg, Platy Veel succes met je clan! Maar denk je zelf dat er veel mensen komen? Ik denk het niet, aangezien er mensen GTA IV al beu zijn, of omdat ze al in een andere clan zitten.
---Elias--- Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Aangezien THP (spijtig genoeg) gestopt is, ben ik van plan een eigen clan op te starten.Zijn er mensen die zin hebben dit samen met mij te doen, PB me dan maar. Mvg, Platy Hoe ga je hem noemen?
Platypus Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Aangezien THP (spijtig genoeg) gestopt is, ben ik van plan een eigen clan op te starten.Zijn er mensen die zin hebben dit samen met mij te doen, PB me dan maar. Mvg, Platy Hoe ga je hem noemen? Dat moet ik nog overleggen met mijn toekomstige partner, maar als het aan mij lag zou ik het The Royal Monkeys noemen (de naam kwam ineens in mij op).
Platypus Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Aangezien THP (spijtig genoeg) gestopt is, ben ik van plan een eigen clan op te starten.Zijn er mensen die zin hebben dit samen met mij te doen, PB me dan maar. Mvg, Platy Hoe ga je hem noemen? Dat moet ik nog overleggen met mijn toekomstige partner, maar als het aan mij lag zou ik het The Royal Monkeys noemen (de naam kwam ineens in mij op). Laat dit maar, heb een andere clan gejoind.
Recommended Posts