Denimo Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik zou wel de meeting van zaterdag willen organizeren om 19.00
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 @Denimo aan jou de eer om 19:00 de meeting te houden kunnen jullie ook even stemmen om welke tijd jullie liever hebben 15:00 of 19:00 @jeffrey kan je die sig die je hebt gemaakt ook in belgisch maken?
Klaasvaak-nl Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 zien er leuk uit voor al de spiegeling maar vind ut zelf maar beetje kaal dus heb me eigen idee ff gedaan is niet erg hoop ik ? staat toch wel duidelijk dat ik bij de holland play zit greets klaasje p.s. hoe krijg je je sig in het midden? Vind je sig prachtigzal het als officieele sig maken van THP als dat niet erg is @ely kijk me bericht hiervoor maar vind niet erg hoor vind juist leuk zal ook ff 1 voor onze belgen maken
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 zien er leuk uit voor al de spiegeling maar vind ut zelf maar beetje kaal dus heb me eigen idee ff gedaan is niet erg hoop ik ? staat toch wel duidelijk dat ik bij de holland play zit greets klaasje p.s. hoe krijg je je sig in het midden? Vind je sig prachtigzal het als officieele sig maken van THP als dat niet erg is @ely kijk me bericht hiervoor maar vind niet erg hoor vind juist leuk zal ook ff 1 voor onze belgen maken
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 voila dat biertje thanks jeff, lees btw me pb ook ff
Klaasvaak-nl Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Ik heb deze niet gedaan omdat ik geen sigs meer wil met achtergrond en toch heb je der 1 met achtergrond haha tja d8 doe de belgen een plezier met dat biertje Bewerkt: 17 september 2008 door Klaasvaak-nl
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik heb deze niet gedaan omdat ik geen sigs meer wil met achtergrond en toch heb je der 1 met achtergrond haha dat is zo maar die van jou zijn wat andersmaar het liefst heb ik niet met achtergrond maar die van jou slaat de bomb
Klaasvaak-nl Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik heb deze niet gedaan omdat ik geen sigs meer wil met achtergrond en toch heb je der 1 met achtergrond haha dat is zo maar die van jou zijn wat andersmaar het liefst heb ik niet met achtergrond maar die van jou slaat de bomb hahaha oke ach je mag zelf weten wat je neemt en thx man
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik heb deze niet gedaan omdat ik geen sigs meer wil met achtergrond en toch heb je der 1 met achtergrond haha dat is zo maar die van jou zijn wat andersmaar het liefst heb ik niet met achtergrond maar die van jou slaat de bomb hahaha oke ach je mag zelf weten wat je neemt en thx man vind die met achtergrond van jou mooi en die van denimo zonder achtergronddus applausje voor jullie allebei
Klaasvaak-nl Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik heb deze niet gedaan omdat ik geen sigs meer wil met achtergrond en toch heb je der 1 met achtergrond haha dat is zo maar die van jou zijn wat andersmaar het liefst heb ik niet met achtergrond maar die van jou slaat de bomb hahaha oke ach je mag zelf weten wat je neemt en thx man vind die met achtergrond van jou mooi en die van denimo zonder achtergronddus applausje voor jullie allebei haha oke ja die van denimo is ook wel vetjes gedaan met die spiegeling
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik heb deze niet gedaan omdat ik geen sigs meer wil met achtergrond en toch heb je der 1 met achtergrond haha dat is zo maar die van jou zijn wat andersmaar het liefst heb ik niet met achtergrond maar die van jou slaat de bomb hahaha oke ach je mag zelf weten wat je neemt en thx man vind die met achtergrond van jou mooi en die van denimo zonder achtergronddus applausje voor jullie allebei haha oke ja die van denimo is ook wel vetjes gedaan met die spiegeling die van zonder schaduw zijn wel handig zoals jij er van gebruik heb gemaakt
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik verwelkom een nieuw lid: GTAfan92!i!i!
Klaasvaak-nl Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 welkom bij de familie ^_^
Platypus Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 welkom bij de familie ^_^ Danku, danku
Recommended Posts