Denimo Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) sorry maar ik vind de site niks mn broer zou misschien iets kunnen maken als dat nodig is (hij is profesionele site maker) nog ff over de meeting: MeetingWaneer?: Zondag 21 septemberHoelaat?: 16.00Waarom?: Kennismaking, nog geen ranking punten Komt dat voor iedereen goed uit? Bewerkt: 19 september 2008 door Denimo
GTA.GameFreak Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 sorry maar ik vind de site niks mn broer zou misschien iets kunnen maken als dat nodig is (hij is profesionele site maker)nog ff over de meeting: MeetingWaneer?: Zondag 21 septemberHoelaat?: 16.00Waarom?: Kennismaking, nog geen ranking punten Komt dat voor iedereen goed uit? Ok voor de site Ik kan op Zondag 16.00 uur
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 sorry maar ik vind de site niks mn broer zou misschien iets kunnen maken als dat nodig is (hij is profesionele site maker)Komt dat voor iedereen goed uit? je hoeft je broer niet te vragen, heeft vast wel iets beters te doen
Denimo Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 sorry maar ik vind de site niks mn broer zou misschien iets kunnen maken als dat nodig is (hij is profesionele site maker)Komt dat voor iedereen goed uit? je hoeft je broer niet te vragen, heeft vast wel iets beters te doen Gaat die nu ook nog niet doen
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom beautiful
Platypus Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Sorry, maar zondag kan ik niet , want wij zijn dan op bezoek bij iemand.
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom beautiful liegen kan je als de beste maar wat moet er nog anders aan
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Sorry, maar zondag kan ik niet , want wij zijn dan op bezoek bij iemand.Zaterdag hoop ik wel?
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom beautiful liegen kan je als de beste maar wat moet er nog anders aan grrr wat moet ik zeggen lelijk ieuww ieuww moet kotsen is maar om te lachen he mischien nog iets meer kleur en iets dikker
Platypus Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Sorry, maar zondag kan ik niet , want wij zijn dan op bezoek bij iemand.Zaterdag hoop ik wel? Natuurlijk.
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Sorry, maar zondag kan ik niet , want wij zijn dan op bezoek bij iemand.Zaterdag hoop ik wel? Natuurlijk. zaterdag is moeilijk voor mij maar zal proberen dat ik er ben maar om 17.00 uur moet ik weg Bewerkt: 19 september 2008 door gta-san-andreas-lover1000
GTA.GameFreak Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom het figuur is tof ;D Hoop dat er nog een goede foto van Roman of Packie met een gun opkomt En bij de afwerking in het klein (size 8 fzo) Ook voor Belgen
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom het figuur is tof ;D Hoop dat er nog een goede foto van Roman of Packie met een gun opkomt En bij de afwerking in het klein (size 8 fzo) Ook voor Belgen dat moet packie ofzo is niet een echte logoeen logo is voor altijd vergelijk het maar een beetje met 1 van een voetbalclub
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom het figuur is tof ;D Hoop dat er nog een goede foto van Roman of Packie met een gun opkomt En bij de afwerking in het klein (size 8 fzo) Ook voor Belgen dat moet packie ofzo is niet een echte logoeen logo is voor altijd vergelijk het maar een beetje met 1 van een voetbalclub je moet het wat dikker maken en iets meer kleur en er een vlag tussen zetten in het wit en dan heb je zo 1 als een voetbalclub
Recommended Posts