Denimo Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Wat is nou de definitiefe datum en tijd van de meeting? Bewerkt: 19 september 2008 door Denimo
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom het figuur is tof ;D Hoop dat er nog een goede foto van Roman of Packie met een gun opkomt En bij de afwerking in het klein (size 8 fzo) Ook voor Belgen dat moet packie ofzo is niet een echte logoeen logo is voor altijd vergelijk het maar een beetje met 1 van een voetbalclub je moet het wat dikker maken en iets meer kleur en er een vlag tussen zetten in het wit en dan heb je zo 1 als een voetbalclub met dikker ben ik je eens, en een vlag in het wit? bedoel je een witte achtergrond?
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom het figuur is tof ;D Hoop dat er nog een goede foto van Roman of Packie met een gun opkomt En bij de afwerking in het klein (size 8 fzo) Ook voor Belgen dat moet packie ofzo is niet een echte logoeen logo is voor altijd vergelijk het maar een beetje met 1 van een voetbalclub je moet het wat dikker maken en iets meer kleur en er een vlag tussen zetten in het wit en dan heb je zo 1 als een voetbalclub met dikker ben ik je eens, en een vlag in het wit? bedoel je een witte achtergrond? ja sorry witte achtergrond hoop at het om 15.00uur is morgen want anders kan ik er niet lang bijzijn
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom het figuur is tof ;D Hoop dat er nog een goede foto van Roman of Packie met een gun opkomt En bij de afwerking in het klein (size 8 fzo) Ook voor Belgen dat moet packie ofzo is niet een echte logoeen logo is voor altijd vergelijk het maar een beetje met 1 van een voetbalclub je moet het wat dikker maken en iets meer kleur en er een vlag tussen zetten in het wit en dan heb je zo 1 als een voetbalclub met dikker ben ik je eens, en een vlag in het wit? bedoel je een witte achtergrond? ja sorry witte achtergrond hoop at het om 15.00uur is morgen want anders kan ik er niet lang bijzijn ik weet eigenlijks ook niet meer hoe het zit met die meetingsvraag Denimo maar
GTA.GameFreak Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ok, miss dan links hollandse vlag en rechts belgische vlag Bedoel daar nix mee hé xD (Mag ook omgekeerd)
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ok, miss dan links hollandse vlag en rechts belgische vlagBedoel daar nix mee hé xD (Mag ook omgekeerd) Ik wil de logo niet te moeilijk te maken om te tekenen in rl of wat dan ookwie de logo van fc groningen kent, simpel maar mooi
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 wat vinden jullie hiervan? dat word dus het echte logoik zoek alleen nog iets om eronder te zetten een dier een wapen ofzo of iets anderssuggesties zijn welkom het figuur is tof ;D Hoop dat er nog een goede foto van Roman of Packie met een gun opkomt En bij de afwerking in het klein (size 8 fzo) Ook voor Belgen dat moet packie ofzo is niet een echte logoeen logo is voor altijd vergelijk het maar een beetje met 1 van een voetbalclub je moet het wat dikker maken en iets meer kleur en er een vlag tussen zetten in het wit en dan heb je zo 1 als een voetbalclub met dikker ben ik je eens, en een vlag in het wit? bedoel je een witte achtergrond? ja sorry witte achtergrond hoop at het om 15.00uur is morgen want anders kan ik er niet lang bijzijn ik weet eigenlijks ook niet meer hoe het zit met die meetingsvraag Denimo maar mischien is het leuk om zaterdag om 15.00uur een meeting te doen en zondag om 16.00 uur een meeting te doen dan krijgt iedereen tenminste een kans om te spelen en het zou leuk zijn als je bij de 2 meetings ka zijn
Klaasvaak-nl Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 ik zal proberen er zondag te zijn kan nix beloven
Denimo Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Oke Meetings: Zaterdag 20 September: 15.00 (ik ben er dan niet) Zondag 21 September: 16.00 (ik zal dat dan organiseren)
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 OkeMeetings: Zaterdag 20 September: 15.00 (ik ben er dan niet) Zondag 21 September: 16.00 (ik zal dat dan organiseren) ik zal vandaag proberen organiseren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 even voor de duidelijkheid ik kan vandaag niet om 15:00 en morgen ook niet.
GTA.GameFreak Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 OkeMeetings: Zaterdag 20 September: 15.00 (ik ben er dan niet) Zondag 21 September: 16.00 (ik zal dat dan organiseren) ik zal vandaag proberen organiseren Ik denk dat ik bijde dagen kan xD Ma zal waarschijnlijk donderdag komen
Platypus Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb een probleem: Ik geraak niet online en de meeting is nu.
GTA.GameFreak Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb een probleem: Ik geraak niet online en de meeting is nu. Oech... Kom dan gwn zondag.. Wa is er mis???
Platypus Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb een probleem: Ik geraak niet online en de meeting is nu. Oech... Kom dan gwn zondag.. Wa is er mis??? Maar morgen kan ik niet. Hij kon geen verbinding maken met het netwerk.
Recommended Posts