GTA.GameFreak Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb een probleem: Ik geraak niet online en de meeting is nu. Oech... Kom dan gwn zondag.. Wa is er mis??? Maar morgen kan ik niet. Hij kon geen verbinding maken met het netwerk. Kon???? Is het opgelost
Platypus Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Sorry dat ik er niet bij was, maar ik moet met men ouders schoenen gaan kopen.
GTA.GameFreak Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Sorry dat ik er niet bij was, maar ik moet met men ouders schoenen gaan kopen.
Denimo Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk?
AXIO Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk? Ik wist niet dat ik vandaag zou organiseren dus was er niet bij
Denimo Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk? Ik wist niet dat ik vandaag zou organiseren dus was er niet bij Ik was er ook niet maar volgens mij zei gta-san-anderas-lover dat hij het had overgenomen btw ik organiseer het morgen ok?
GTA.GameFreak Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk? Ik wist niet dat ik vandaag zou organiseren dus was er niet bij Ik was er ook niet maar volgens mij zei gta-san-anderas-lover dat hij het had overgenomen btw ik organiseer het morgen ok? lol Organiseer goed xD Wa moet ge daar eigelijk aan organisere ???
AXIO Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk? Ik wist niet dat ik vandaag zou organiseren dus was er niet bij Ik was er ook niet maar volgens mij zei gta-san-anderas-lover dat hij het had overgenomen btw ik organiseer het morgen ok? lol Organiseer goed xD Wa moet ge daar eigelijk aan organisere ??? leding nemen door te bepalen welke games er worden gedaan
GTA.GameFreak Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk? Ik wist niet dat ik vandaag zou organiseren dus was er niet bij Ik was er ook niet maar volgens mij zei gta-san-anderas-lover dat hij het had overgenomen btw ik organiseer het morgen ok? lol Organiseer goed xD Wa moet ge daar eigelijk aan organisere ??? leding nemen door te bepalen welke games er worden gedaan Ohhhhh, gaan we daar ni om stemme? Gij kiest 3 games en wij stemmen op een van de drie
AXIO Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk? Ik wist niet dat ik vandaag zou organiseren dus was er niet bij Ik was er ook niet maar volgens mij zei gta-san-anderas-lover dat hij het had overgenomen btw ik organiseer het morgen ok? lol Organiseer goed xD Wa moet ge daar eigelijk aan organisere ??? leding nemen door te bepalen welke games er worden gedaan Ohhhhh, gaan we daar ni om stemme? Gij kiest 3 games en wij stemmen op een van de drie hyet gaat zo:organisator invite iedereen in party mode dan beginnen ze met een spel is verschillend team deathmatch deathmatch race team maffiawork turf war dat zijn wel dingen die het meest word gedaan en aan het eind van de meeting ga je free mode doen en als de ranking systeem er is enz. word het moeilijker voor een organisator want je moet opschrijven wie eerste werd 2e 3e ext ext Bewerkt: 20 september 2008 door AXIO
GTA.GameFreak Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk? Ik wist niet dat ik vandaag zou organiseren dus was er niet bij Ik was er ook niet maar volgens mij zei gta-san-anderas-lover dat hij het had overgenomen btw ik organiseer het morgen ok? lol Organiseer goed xD Wa moet ge daar eigelijk aan organisere ??? leding nemen door te bepalen welke games er worden gedaan Ohhhhh, gaan we daar ni om stemme? Gij kiest 3 games en wij stemmen op een van de drie hyet gaat zo:organisator invite iedereen in party mode dan beginnen ze met een spel is verschillend team deathmatch deathmatch race team maffiawork turf war dat zijn wel dingen die het meest word gedaan en aan het eind van de meeting ga je free mode doen en als de ranking systeem er is enz. word het moeilijker voor een organisator want je moet opschrijven wie eerste werd 2e 3e ext ext Is er geen cops n crooks?
AXIO Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wie waren er allemaal bij de meeting? Was het leuk? Ik wist niet dat ik vandaag zou organiseren dus was er niet bij Ik was er ook niet maar volgens mij zei gta-san-anderas-lover dat hij het had overgenomen btw ik organiseer het morgen ok? lol Organiseer goed xD Wa moet ge daar eigelijk aan organisere ??? leding nemen door te bepalen welke games er worden gedaan Ohhhhh, gaan we daar ni om stemme? Gij kiest 3 games en wij stemmen op een van de drie hyet gaat zo:organisator invite iedereen in party mode dan beginnen ze met een spel is verschillend team deathmatch deathmatch race team maffiawork turf war dat zijn wel dingen die het meest word gedaan en aan het eind van de meeting ga je free mode doen en als de ranking systeem er is enz. word het moeilijker voor een organisator want je moet opschrijven wie eerste werd 2e 3e ext ext Is er geen cops n crooks? tuurlijk wel, maar zoals ik al zei heb niet alles genoemt
GTA.GameFreak Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hebbe jullie zin om even te spelen? Er zijn 4 mensen online zie ik
AXIO Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hebbe jullie zin om even te spelen? Er zijn 4 mensen online zie ik ik ga zo eten dus ik ben niet van de partij
---Elias--- Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hebbe jullie zin om even te spelen? Er zijn 4 mensen online zie ik ik ga zo eten dus ik ben niet van de partij ik kon vandaag niet (normaal wel) omdat onze elektriciteit was uit gevallen. en we starten het terug op viel weer af . ik heb het dan moeten zoeken en maken srry dat ik niet aanwezig was, morgen hoop ik wel
Recommended Posts