Hackman Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Ik heb in het echt een Lamborghini getekend en ik toen ik het resultaat bekeek leek het meer op een verongelukte Lamborghini. Ik heb hem toen gescand en toen bewerkt, ik heb toen de lijnen vervangen door mooie lijnen en ik heb alles vervangen voor verlopen. Zelf vind ik het best mooi voor een kapotte Lamborghini. Wat vinden jullie er zelf van? Ik wil graag jullie Tips en Rates! Let trouwens niet te veel op het feit dat er geen wielen onder zitten! Bewerkt: 13 september 2008 door Hackman Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Sorry, maar ik zie hem niet... Reageren
Rebellion Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Je geeft zelf al aan dat het een mislukte tekening is en dat zegt genoeg denk ik. Verder zie ik er niet echt een Lamborghini in, een klein beetje aan de voorkant maar dan houdt het op. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik vind de Voorkant wel een klein beetje op een Lamborghini lijken, en de achterkant weer van een Nissan Skyline R33. En je zei al dat het een mislukte tekening was dus dat zegt ook wel genoeg.... Reageren
Arthis Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Uhmm.... is dat een lambo? Je tekening is een beetje vervormd, de lijnen lopen ook niet mooi strak. Blader eens wat door een tekenboek of zoek op het Wereld wijde netwerk Reageren
Hackman Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Hij is misvormd omdat het een kapotte Lamborghini moet voorstellen. Edit: Hij lijkt ook wel op een Comet van GTA:IV... Hij is trouwens verkleint dus je kunt hem beter even aanklikken. Bewerkt: 13 september 2008 door Hackman Reageren
FerryN Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 D'r zitten geen wielen onder! Hij is inderdaad niet bepaald gelukt. Maar oefen baart kunst. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik zie er zeker een Lambo in! Een KAPOTTE lambo welteverstaan, alleen doe iets leuks met de kleuren volgende keer. Reageren
Hackman Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik zal binnenkort weer een creatie maken maar deze keer van een complete auto. In bedank iedereen voor de tips en rates en hoop dat ik bij de volgende creatie net zoveel reacties te krijgen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik zie duidelijk een Lambo De voorkant 'verraadt' alles. Proficiat allesinds voor deze tekening! Ikzelf kan niet tekenen. Een hamburger(tussen een broodje) tekenen is al een opgave voor mij... MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.