Jump to content

Age of Empires III probleem!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben momenteel met m´n eigen scenario map bezig en alles is in orde op één ding na, de AI doet niks. Het enigste wat ze doen is al een resources pakken bij hun Town Center, maar verder gebeurt er niks. Ze bouwen niks, recruteren geen soldaatjes en pakken ook verder geen resources. Ik heb op google opgezocht voor het probleem en ik had wat gevonden.

Je moet dat in een van die bovenste menu's player data doen, dan op AI klikken en een bestand selecteren

Nou heb ik ergens anders gelezen dat je het laatste bestandje moet kiezen, (MainAI) geloof ik. Dat heb ik gedaan, ga de scenario weer testen en weer doen ze niks.

Alsjeblieft kan iemand me uit deze situatie verhelpen!!

Geplaatst: (bewerkt)

ok blizzard ik heb dit van de AOE3 forums kunne halen had het zelf ook nodig

# Place the object, "ai start" near (touching) all TownCenters (all players participating that that custom scenario).

# Go to the Scenario menu, and into the Player Data submenu. Press the button labeled

[AI], and select the AI, "ailoaderstandard.xs" ONLY!!! Do this now for all the other players (that are participating in that custom scenario).

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Hallo,

Ik ben momenteel met m´n eigen scenario map bezig en alles is in orde op één ding na, de AI doet niks. Het enigste wat ze doen is al een resources pakken bij hun Town Center, maar verder gebeurt er niks. Ze bouwen niks, recruteren geen soldaatjes en pakken ook verder geen resources. Ik heb op google opgezocht voor het probleem en ik had wat gevonden.

Je moet dat in een van die bovenste menu's player data doen, dan op AI klikken en een bestand selecteren

Nou heb ik ergens anders gelezen dat je het laatste bestandje moet kiezen, (MainAI) geloof ik. Dat heb ik gedaan, ga de scenario weer testen en weer doen ze niks.

Ik heb eerlijk gezegd geen oplossing, maar ik had er zelf ook altijd last van.

Ze doen echt helemaal niks!

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb eerlijk gezegd geen oplossing, maar ik had er zelf ook altijd last van.

Ze doen echt helemaal niks!

kijk naar mijn post boven de joune

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...