timmy66 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik heb net New Model Army gehaald maar nu kan ik niet meer verder. wie weet wat er gebeurd is ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je alle missies van de storyline al gehaald, maar met alleen de storyline heb je nog maar ongeveer 50% van het spel gespeeld. Maak eens (wat vaker) gebruik van WikiGTA, onze uiterst uitgebreidde 'Walkthrough' (ja daar is ook een directe link naartoe, helemaal rechts bovenaan dit forum). Even een paar handige pagina's op WikiGTA bij elkaar: Missieoverzicht GTA: SA (schematisch weergegeven) Overzicht van alle missies (inclusief zijmissies) in SA. Een checklist van SA om de 100% te halen. Succes Bewerkt: 13 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
nulop Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 zit je vast of zijn er geen nieuwe missies op de map? als er geen nieuwe missie's zijn wacht dan even sommigen beginnen met een telefoongesprek Reageren
Salomon Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) Ik ben opnieuw met de storyline begonnen, ditmaal heb ik alles zelf gedaan. Ik ben bijna bij de laatste missie, alleen vandaag wou ik New Model Army doen. Echter, mijn mag niet pakt niks op. Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. Informatie over m'n SA: - CLEO (3.0.950, 5 scripts loaded) geinstalleerd - Versie 1 - Ik gebruik GTA:SA control center weleens, echter ook na het uitschakelen hiervan werkt het nog steeds niet. Iemand die hier ervaring mee heeft? Salomon. Edit: Ik kan met m'n magneet door de barrels zitten, alsnog pak ik ze niet op, ook niet na klikken. Edit2: Foto van door barrel heen vliegen: http://screenshot.xfire.com/screenshot/nat...547255b100c.png Bewerkt: 18 september 2008 door Salomon Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Heb je ook al de schietknop gebruikt? Daarmee schakel je magneet uit en aan. Bewerkt: 19 september 2008 door zaahed Reageren
Salomon Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ben er achter: ik moet right control gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.