naokske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Op dit moment speel ik GTA IV op een 55cm beeldbuis TV op men xbox 360 , cava nog eigenlijk. Maar binnenkort ben ik van plan om een HD ready 80cm ofzo te kopen, en dan ga ik natuurlijk men 360 via HDMI verbinden. Nu vraag ik, is er bij GTA IV een groot verschil qua, graphics, contrast, als je op een CRT scherm (RGB cnnectie) of op een HD ready scherm (HDMI) speelt? heeft iemand ervaring met het verschil? Ben benieuwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Op dit moment speel ik GTA IV op een 55cm beeldbuis TV op men xbox 360 , cava nog eigenlijk. Maar binnenkort ben ik van plan om een HD ready 80cm ofzo te kopen, en dan ga ik natuurlijk men 360 via HDMI verbinden. Nu vraag ik, is er bij GTA IV een groot verschil qua, graphics, contrast, als je op een CRT scherm (RGB cnnectie) of op een HD ready scherm (HDMI) speelt?heeft iemand ervaring met het verschil? Ben benieuwd vanaf het begin had ik hem al op een op een HD en ziet er wel strak uit in ieder geval (ps3) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 mjah, op men SD scherm ziet het er wel trak uit (voor mij) omdat ik GTA IV eigenlijk nog nooit op een HD scherm heb gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 mjah, op men SD scherm ziet het er wel trak uit (voor mij) omdat ik GTA IV eigenlijk nog nooit op een HD scherm heb gezien Dat dacht ik ook, totdat ik dus ook besloot een HDTV te kopen, en ik kan je vertellen dat het zeker de moeite waard is! Het is vele malen scherper en helderder, lijnen zijn veel strakker, het verschil is overduidelijk te merken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 mij lijkt i iets mooier maar verstand ervan hebben heb ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 mjah, op men SD scherm ziet het er wel trak uit (voor mij) omdat ik GTA IV eigenlijk nog nooit op een HD scherm heb gezien Dat dacht ik ook, totdat ik dus ook besloot een HDTV te kopen, en ik kan je vertellen dat het zeker de moeite waard is! Het is vele malen scherper en helderder, lijnen zijn veel strakker, het verschil is overduidelijk te merken Ook met een HD ready scherm? En is het op een HD scherm een groot verschil als ge een component of een HDMI kabel gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 mjah, op men SD scherm ziet het er wel trak uit (voor mij) omdat ik GTA IV eigenlijk nog nooit op een HD scherm heb gezien Dat dacht ik ook, totdat ik dus ook besloot een HDTV te kopen, en ik kan je vertellen dat het zeker de moeite waard is! Het is vele malen scherper en helderder, lijnen zijn veel strakker, het verschil is overduidelijk te merken Ook met een HD ready scherm? En is het op een HD scherm een groot verschil als ge een component of een HDMI kabel gebruikt? Ik begrijp dat jij HD Ready hebt en niet Full HD? Ik heb in ieder geval HD Ready, en het ziet er veel beter uit, je moet natuurlijk wel een HDMI kabel gebruiken als je optimaal wilt genieten van de graphics. Maar deze zijn niet zo door. Ongeveer €40,- Het verschil tussen een component en een HDMI is wel groot. Met een component merk je weinig verschil, met een HDMI merk je een groot positief verschil. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 mjah, op men SD scherm ziet het er wel trak uit (voor mij) omdat ik GTA IV eigenlijk nog nooit op een HD scherm heb gezien Dat dacht ik ook, totdat ik dus ook besloot een HDTV te kopen, en ik kan je vertellen dat het zeker de moeite waard is! Het is vele malen scherper en helderder, lijnen zijn veel strakker, het verschil is overduidelijk te merken Ook met een HD ready scherm? En is het op een HD scherm een groot verschil als ge een component of een HDMI kabel gebruikt? Ik begrijp dat jij HD Ready hebt en niet Full HD? Ik heb in ieder geval HD Ready, en het ziet er veel beter uit, je moet natuurlijk wel een HDMI kabel gebruiken als je optimaal wilt genieten van de graphics. Maar deze zijn niet zo door. Ongeveer €40,- Het verschil tussen een component en een HDMI is wel groot. Met een component merk je weinig verschil, met een HDMI merk je een groot positief verschil. Succes Ik heb NOG geen HD ready tv ik ga er binnenkort een kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlpheNoord Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 40,- voor een HD kabel bedoel je? Ik betaalde 11,95 voor merk X bij Media Markt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 40,- voor een HD kabel bedoel je? Ik betaalde 11,95 voor merk X bij Media Markt bedoeld ge HDMI? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 40,- voor een HD kabel bedoel je? Ik betaalde 11,95 voor merk X bij Media Markt Maar ik ga voor de beste kwaliteit en eentje van 2 meter, dan betaal je 40 euro. 11,95 is mindere kwaliteit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Zal alletwee wel goed zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) ziet ge effectief een verschil tussen een HDMI kabel van €20 of een HDMI kabel van €40??? Want soms is da puur gezever, ofda da hier het geval is vraag ik jullie Bewerkt: 14 september 2008 door naokske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Ik denk wel dat je dat kan merken, een kabel van 20 euro is natuurlijk van mindere kwaliteit als een van 40 euro, anders zou die natuurlijk niet goedkoper zijn. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik heb zelf een kabel uit de middenmoot gekozen zeg maar, geloof dat ik er 30-35 euro voor betaald heb bij de media markt. Heb even wat gegoogled, en kwam hierop terecht. Klik Bewerkt: 14 september 2008 door sentasi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Je kan al een hdmi kabel krijgen voor 5 euro,die raad ik niet aan(plug gaat snel kapot.) Maar onder de 5 meter zie je het verschil tussen een hdmi kabel van 10 en 50 euro niet,het verchil zit hem in de duurbaarheid(dus hoevaak je hem in/uit kan pluggen.). Als je vaak in en uit moet pluggen raad ik gold-plated aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.