Jump to content

GTA IV op HD TV

naokske

Recommended Posts

Op dit moment speel ik GTA IV op een 55cm beeldbuis TV op men xbox 360 , cava nog eigenlijk. Maar binnenkort ben ik van plan om een HD ready 80cm ofzo te kopen, en dan ga ik natuurlijk men 360 via HDMI verbinden. Nu vraag ik, is er bij GTA IV een groot verschil qua, graphics, contrast, als je op een CRT scherm (RGB cnnectie) of op een HD ready scherm (HDMI) speelt?

heeft iemand ervaring met het verschil?

Ben benieuwd :eten:

Delen op andere websites

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kloep

11

• naokske

11

• Sentasi

7

• AlpheNoord

4

Op dit moment speel ik GTA IV op een 55cm beeldbuis TV op men xbox 360 , cava nog eigenlijk. Maar binnenkort ben ik van plan om een HD ready 80cm ofzo te kopen, en dan ga ik natuurlijk men 360 via HDMI verbinden. Nu vraag ik, is er bij GTA IV een groot verschil qua, graphics, contrast, als je op een CRT scherm (RGB cnnectie) of op een HD ready scherm (HDMI) speelt?

heeft iemand ervaring met het verschil?

Ben benieuwd :eten:

vanaf het begin had ik hem al op een op een HD en ziet er wel strak uit in ieder geval (ps3)

Delen op andere websites

mjah, op men SD scherm ziet het er wel trak uit (voor mij) omdat ik GTA IV eigenlijk nog nooit op een HD scherm heb gezien :(

Dat dacht ik ook, totdat ik dus ook besloot een HDTV te kopen, en ik kan je vertellen dat het zeker de moeite waard is!

Het is vele malen scherper en helderder, lijnen zijn veel strakker, het verschil is overduidelijk te merken :eten:

Delen op andere websites

mjah, op men SD scherm ziet het er wel trak uit (voor mij) omdat ik GTA IV eigenlijk nog nooit op een HD scherm heb gezien :(

Dat dacht ik ook, totdat ik dus ook besloot een HDTV te kopen, en ik kan je vertellen dat het zeker de moeite waard is!

Het is vele malen scherper en helderder, lijnen zijn veel strakker, het verschil is overduidelijk te merken :eten:

Ook met een HD ready scherm?

En is het op een HD scherm een groot verschil als ge een component of een HDMI kabel gebruikt?

Delen op andere websites

En is het op een HD scherm een groot verschil als ge een component of een HDMI kabel gebruikt?

Ik begrijp dat jij HD Ready hebt en niet Full HD?

Ik heb in ieder geval HD Ready, en het ziet er veel beter uit, je moet natuurlijk wel een HDMI kabel gebruiken als je optimaal wilt genieten van de graphics. Maar deze zijn niet zo door. Ongeveer €40,- Het verschil tussen een component en een HDMI is wel groot. Met een component merk je weinig verschil, met een HDMI merk je een groot positief verschil. Succes :tu:

Delen op andere websites

Ik begrijp dat jij HD Ready hebt en niet Full HD?

Ik heb in ieder geval HD Ready, en het ziet er veel beter uit, je moet natuurlijk wel een HDMI kabel gebruiken als je optimaal wilt genieten van de graphics. Maar deze zijn niet zo door. Ongeveer €40,- Het verschil tussen een component en een HDMI is wel groot. Met een component merk je weinig verschil, met een HDMI merk je een groot positief verschil. Succes :tu:

Ik heb NOG geen HD ready tv ik ga er binnenkort een kopen :puh:

Delen op andere websites

Ik denk wel dat je dat kan merken, een kabel van 20 euro is natuurlijk van mindere kwaliteit als een van 40 euro, anders zou die natuurlijk niet goedkoper zijn. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet.

Ik heb zelf een kabel uit de middenmoot gekozen zeg maar, geloof dat ik er 30-35 euro voor betaald heb bij de media markt.

Heb even wat gegoogled, en kwam hierop terecht.

Klik

Bewerkt: door sentasi
Delen op andere websites

Je kan al een hdmi kabel krijgen voor 5 euro,die raad ik niet aan(plug gaat snel kapot.) Maar onder de 5 meter zie je het verschil tussen een hdmi kabel van 10 en 50 euro niet,het verchil zit hem in de duurbaarheid(dus hoevaak je hem in/uit kan pluggen.). Als je vaak in en uit moet pluggen raad ik gold-plated aan.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...