Jump to content

GTA IV op HD TV


naokske

Recommended Posts

Je kan al een hdmi kabel krijgen voor 5 euro,die raad ik niet aan(plug gaat snel kapot.) Maar onder de 5 meter zie je het verschil tussen een hdmi kabel van 10 en 50 euro niet,het verchil zit hem in de duurbaarheid(dus hoevaak je hem in/uit kan pluggen.). Als je vaak in en uit moet pluggen raad ik gold-plated aan.

Sorry hoor, maar ik heb een 2-meter kabel van 20 euro en van 40 euro, en het verschil merk je echt wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    11

  • naokske

    11

  • Sentasi

    7

  • AlpheNoord

    4

Je kan al een hdmi kabel krijgen voor 5 euro,die raad ik niet aan(plug gaat snel kapot.) Maar onder de 5 meter zie je het verschil tussen een hdmi kabel van 10 en 50 euro niet,het verchil zit hem in de duurbaarheid(dus hoevaak je hem in/uit kan pluggen.). Als je vaak in en uit moet pluggen raad ik gold-plated aan.

Sorry hoor, maar ik heb een 2-meter kabel van 20 euro en van 40 euro, en het verschil merk je echt wel ;)

Dan fuctioneert 1 niet naar behoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zelf op een HD TV van 94 cm: GE-WEL-DIG beeld!

Ik viel letterlijk om van verbazing, idd vele malen scherper en mooier dan op een gewone beeldbuis!

Houdt er wel rekening mee welk type 360 je hebt! As je de oude 360 hebt, heb je nog geen HDMI-out! Dat probleem had ik ook: Dikke tv gekocht, goeie HDMI kabel: blijkt het een oude 360 te zijn.......... :duh:

Dan kan je zeggen, goh Jacky-2007, dan speel je toch via de component kabel? Idd, even gedaan, maar na een weekje toch ook maar een nieuwe console gekocht! Zelfs het verschil tussen een componentkabel (max 720p) en een HDMI (max 1080p) is levendig merkbaar!!! :tu:

Kopen die HDTV! :dans:

(btw, het verschil tussen HDMI kabels is meer dan duurzaamheid van de plug: De standaard HDMI kabel van MS die bij je console geleverd wordt, is twee keer dunner dan mijn eigen HDMI kabel twv. €69,-: De kwaliteit van het binnenwerk van de complete kabel is veel hoogwaardiger. 1080p knalt er vloeiender doorheen, vooral bij veel beeldlijnen p/s, dan door de goedkopere kabels. Denk bijvoorbeeld aan een online sessie in een propje-vol server.)

EDIT: @ phantom hierboven: Of jij moet eens langs een oogarts... :schater: Niet lullig bedoeld, maar er zit wel zeker verschil in kabels! Waarbij ik niet beweer dat iedere 60 EURIE kabel goed is, da's weer affhankelijk van de maker ervan.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan al een hdmi kabel krijgen voor 5 euro,die raad ik niet aan(plug gaat snel kapot.) Maar onder de 5 meter zie je het verschil tussen een hdmi kabel van 10 en 50 euro niet,het verchil zit hem in de duurbaarheid(dus hoevaak je hem in/uit kan pluggen.). Als je vaak in en uit moet pluggen raad ik gold-plated aan.

Sorry hoor, maar ik heb een 2-meter kabel van 20 euro en van 40 euro, en het verschil merk je echt wel ;)

Dan fuctioneert 1 niet naar behoren.

Wat jij wil joh, de ene is gewoon beter dan de andere..

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn merk X twv 11,95 werkt nog steeds naar behoren ;)

Stelletje dieven van julie eigen portomonee zeg ik :tu::cya:

Tussen kwaliteit en naar behoren werken zit naar mijn idee een groot verschil.

Een kabel van een tientje zal net zo goed werken als een kabel van 40 euro.

Maar geeft de kabel van 10 euro net zo mooi beeld als die van 40 euro?

Ik zelf denk dat de wat duurdere kabels toch mooier beeld geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen, ook al ben ik er tevreden over.

Is natuurlijk ook een principe kwestie; ik vertik het om 4 tientjes neer te leggen voor een kabeltje ;)

Haha ik heb hetzelfde maar dan met de kabel van een tientje :7

Puur en alleen omdat ik denk dat die minder mooi en strak beeld geven

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen, ook al ben ik er tevreden over.

Is natuurlijk ook een principe kwestie; ik vertik het om 4 tientjes neer te leggen voor een kabeltje ;)

Haha ik heb hetzelfde maar dan met de kabel van een tientje :7

Puur en alleen omdat ik denk dat die minder mooi en strak beeld geven

...En zo vertik ik het weer om maar een tientje neer te leggen als ik voor €60,- mooier en vloeiender beeld heb! Zo heeft iedereen zijn eigen visie erop, hé! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger in het analoge kabel tijdperk maakte de gebruikte kabel heel veel uit,vanweg storingsgevoeligheid. Echter nu alles digitaal is maakt het op korte afstande niet meer uit. Het enige wat een hdmi kabel doet is nullen en eenen verzenden,zoals je misschien al door hebt zijn die nullen en eenen bij elke kabel gelijk(mits de zelfde apperatuur gebruikt wordt.) Het zijn ook altijd mensen die een dure kabel gekocht hebben die het verschil zien(dat er niet is).

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger in het analoge kabel tijdperk maakte de gebruikte kabel heel veel uit,vanweg storingsgevoeligheid. Echter nu alles digitaal is maakt het op korte afstande niet meer uit. Het enige wat een hdmi kabel doet is nullen en eenen verzenden,zoals je misschien al door hebt zijn die nullen en eenen bij elke kabel gelijk(mits de zelfde apperatuur gebruikt wordt.) Het zijn ook altijd mensen die een dure kabel gekocht hebben die het verschil zien(dat er niet is).

Nou, geloof me dan niet, maar het verschil is er :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...