Jump to content

GTA IV op HD TV


naokske

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    11

  • naokske

    11

  • Sentasi

    7

  • AlpheNoord

    4

ffkes een vraagje:

Hoe gebruik je de HDMI kabel? Ik heb er een, ik stop hem in de Xbox 360 en de HDTV, maar... er gebeurt niets. :') Ik speel normaal op een SDTV (breedbeeld). Moet ik eerst nog iets resetten?

Ik weet niet wat een SDTV is, maar is hij wel HDReady? Dat weet ik namelijk niet. Als je TV niet HDReady of Full HD is, moet je een dvi-kabel hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk moet je je tv zelf op het HDMI kanaal zetten, dat moet ik in iig wel.

Hij springt er niet automatisch op, zoals bij scart.

Als mijn PS3 aanstaat, en mijn TV ook, springt hij bij mij wel automatisch op het HDMI kanaal. Maar je moet hem dan misschien van het kanaal: "BAV" naar "HDMI" zetten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doet de ps3 automatisch als het goed is.

Toen ik van scart naar HDMI gind en ik de ps3 voor het eerst daarmee aanzette kwam ie gelijk met de opmerking dat ie via HDMI aangesloten was en of ik daarvoor de instellingen wou wijzigen.

@Kloep:

Je bedoelt dat je in het tv menu wat moet wijzigen dat ie automatisch op HDMI springt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben misschien van plan om de LG : 32LG3000 te kope : 81cm, 1:15000, HD ready, 3 x HDMI , €499 :D

http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=7009

Kheb al een beetje op google rond gesnuffeld, en blijkt dat deze TV altijd rond de 80-90% krijgt qua beoordeling

Ik heb hem nog niet gezien, maar ga hem proberen te vinden in de een of andere winkel :puh:

Wat vinden jullie hier van? iemand ervaringen met het merk LG of met de TV dat ik vernoemde?

Please let me know :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ben misschien van plan om de LG : 32LG3000 te kope : 81cm, 1:15000, HD ready, 3 x HDMI , €499 :D

http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=7009

Kheb al een beetje op google rond gesnuffeld, en blijkt dat deze TV altijd rond de 80-90% krijgt qua beoordeling

Ik heb hem nog niet gezien, maar ga hem proberen te vinden in de een of andere winkel :puh:

Wat vinden jullie hier van? iemand ervaringen met het merk LG of met de TV dat ik vernoemde?

Please let me know :Y

Ey ik heb Deze LG, is ook een prima beestje! Wij hebben hier in huis vrij veel van LG, gsm's, magnetron, HDTV etc. bevalt allemaal prima! :tu:

De LG waar jij mee aan komt zetten is denk ik van dezelfde serie of nieuwer, dus je kan ervan uit gaan dat de kwaliteit LG is! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

LG is altijd goed. 1:15000 valt echter wel mee. Maar is wel goed genoeg om een mooi beeld te krijgen. En voor die prijs zou ik hem zeker doen :tu:

:schater: je zit weer te lullen,je kan uit een paar cijfertjes kan je niet zien of het contrast goed is(het is op allemaal verschillende manieren te meten.). De enige manier om te kijken of je het beeld mooi vind is om hem in het echt te bekijken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ffkes een vraagje:

Hoe gebruik je de HDMI kabel? Ik heb er een, ik stop hem in de Xbox 360 en de HDTV, maar... er gebeurt niets. :') Ik speel normaal op een SDTV (breedbeeld). Moet ik eerst nog iets resetten?

Ik weet niet wat een SDTV is, maar is hij wel HDReady? Dat weet ik namelijk niet. Als je TV niet HDReady of Full HD is, moet je een dvi-kabel hebben.

Een gewone televisie :puh: Maar ik heb alles geprobeerd, werkt niet. Terwijl hij wel met DVD spelers etc werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

LG is altijd goed. 1:15000 valt echter wel mee. Maar is wel goed genoeg om een mooi beeld te krijgen. En voor die prijs zou ik hem zeker doen :tu:

:schater: je zit weer te lullen,je kan uit een paar cijfertjes kan je niet zien of het contrast goed is(het is op allemaal verschillende manieren te meten.). De enige manier om te kijken of je het beeld mooi vind is om hem in het echt te bekijken :tu:

Misschien kan jij het niet uit een paar cijfertjes lezen. En natuurlijk wordt het via meerdere dingen gemeten. Maar het Contrast-ratio is daar één van, en die is hier niet fantastisch. En met een slecht Contrast-ratio krijg je geen mooi beeld. En slecht is bv 1:750 ofzow. Er goed is 1:150000.

@ikt: Je moet er voor zorgen dat hij HDMI kan krijgen en ontvangen. Lees eens de handleiding en kijk of er iets instaat over HDMI.

Link to comment
Delen op andere websites

ffkes een vraagje:

Hoe gebruik je de HDMI kabel? Ik heb er een, ik stop hem in de Xbox 360 en de HDTV, maar... er gebeurt niets. :') Ik speel normaal op een SDTV (breedbeeld). Moet ik eerst nog iets resetten?

Je moet je 360 wel ff instellen op HD format, dus 1080p of i. p is mooier.

@ naokske: Die TV is per-fect om iedere HD game op te spelen via de 360! Trekt ie prima! Al die merken met hun "game-mode" HDTV's is perfecte bullshit, gewoon verkooppraat!

Die LG is "perfecto-mundo"! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...