Jump to content

GTA IV op HD TV


naokske

Recommended Posts

hmm, kheb vandaag dienen LG gezien, kwas ni echt tevrede :duh: beeld was onscherp (oe zegde da ... zo bibberend...), en contrast was TE. Daarnaast stond de Samsung LE32A330 , 80cm, HD ready , 1:7500, €500...

Heel stabiel beeld, natuurlijk contrast etc...

iemand ervaring mee?

http://www.kieskeurig.nl/product/69DE2C5AB...44900379110.htm

Is normaal een TV van €600 maar was een promotie voor €500

Thx ..:puh:

edit: ik vraag mij nu af, die LG da'k gezien heb, was da nu misch. ni goe afgesteld ofzo? want ik zie op internet dat iedereen daar heel positief over is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    11

  • naokske

    11

  • Sentasi

    7

  • AlpheNoord

    4

Wat een discussie over welke HDMI kabel mooier beeld geeft zeg, gaat nergens over, want HDMI is een digitaal signaal in nulletjes en eentjes, wat over elke HDMI kabel precies hetzelfde gaat, als er 1 0 of 1 weg is is gelijk het beeld compleet verstoord en zoniet niet, dus het maakt inderdaad niet uit of je een kabel van 5, 10, 40, of zelfs 100 koopt, het maakt geen ruk verschil. Bij analoge kabels wel, zoals voor de tv. (tenzij je ook digitale tv hebt natuurlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een discussie over welke HDMI kabel mooier beeld geeft zeg, gaat nergens over, want HDMI is een digitaal signaal in nulletjes en eentjes, wat over elke HDMI kabel precies hetzelfde gaat, als er 1 0 of 1 weg is is gelijk het beeld compleet verstoord en zoniet niet, dus het maakt inderdaad niet uit of je een kabel van 5, 10, 40, of zelfs 100 koopt, het maakt geen ruk verschil. Bij analoge kabels wel, zoals voor de tv. (tenzij je ook digitale tv hebt natuurlijk)

Dat is niet helemaal waar wat je zegt.

Ja het is een digitaal signaal en het zijn allemaal 0-len en 1-nen.

Echter worden de 0/1 op pixel niveau verstuurd. Dus als er een 0/1 verloren gaat levert dat een mismatch in je pixel op..... En dus niet je gehele beeld.

En dus maakt het wel uit welke kabel je hebt.

Het signaal wordt verstuurd door een kabel en is dus aan verlies onderhevig...

Hoe beter de kabel hoe minder verlies je hebt en dus hoe zuiverder je beeld....

En daarom is het soort kabel wel degelijk belangrijk :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik raad je aan om geen al te grote tv te nemen (ik heb 101cm), dan word de kwaliteit er niet heel veel beter op. ook niet met de hdmi, vind ik zelf (ps3 ten minste). ik zou er eentje, zoals jij zegt, eentje van ongeveer 80 cm kopen, dan ziet het r met een hdmi kabel egt heel mooi uit.

GTA4gamer

Link to comment
Delen op andere websites

ik raad je aan om geen al te grote tv te nemen (ik heb 101cm), dan word de kwaliteit er niet heel veel beter op. ook niet met de hdmi, vind ik zelf (ps3 ten minste). ik zou er eentje, zoals jij zegt, eentje van ongeveer 80 cm kopen, dan ziet het r met een hdmi kabel egt heel mooi uit.

GTA4gamer

zal ik doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...