Rinaldootje Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 A fun online physics puzzle game. Ik Zag er nog geen topic over en ik vind het persoonlijk een van de leukste game die er is. Fantastic Contraption Het doel van het spel. Het kleine roze vierkantje, rondje, rechthoekje, naar het grote roze vierkant te krijgen. doormiddel van de dingen die je maakt. Zelf speel ik dit spel iedere dag en heb al een heleboel ontwerpen gemaakt. Hier Zijn er een paar. Assault vhicle Extention rod Slinger Zoals je al kunt zien moetten dus de roze viguurtjes naar het grote roze vlak. Ik dacht dus andere fans/Spelers van dit spel kunnen hier mee discisueeren. En natuurlijk hun ontwerpen laten zien. Rinaldootje Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Leuk spel alleen ik kom echt niet verder dan de 4e (met die muur). Kan iemand mij daarmee helpen?? Bewerkt: 13 september 2008 door GTAGijsso Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 4 is junkyard. 5 is the wall Hier is een simpele oplossing die je missrien kan overkopieeren of zelfs beter na kan maken. Link level 4 (Junk yard) Link level 5 (The wall) En hier voor die levels nog een paar mooie bouwwerken. Throw it (Level 5 The wall) Push over it (level 5 the wall) Simple (level 4 Junkyard) Construction (level 4 Junkyard) En een paar voor andere levels. Brige 2.0 (level 3 Mind the gap) From a to b (level 3 mind the gap) Mijn Favoriet Parade (level 2 Reach up) Ik heb 13 pagina's vol eigen desings dus ik heb vor wel bijna ieder level een desing Hopelijk vinden jullie deze leuk en hopelijk heb ik je hiermee een beedje geholpen gta gijsso. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.