Timske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Hoe krijg ik auto's in mijn andromeda want ik kan er niks inzetten.. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) ik dacht dat je een nr moet blijven induwen heb ik ergens gelezen in een topic in sa Bewerkt: 13 september 2008 door weeteenbeetje Reageren
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik krijg dat luik wel open.. maar krijg er geen auto's in. Binnenkant is zwart Reageren
joppie Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Dat klopt, hij is dicht. Alleen in de missie stowaway ofzo kan je erin... Je hebt vast wel ergens een mod, ik had eens een Antonov 225 mod daar konden auto's in maar toen ik een maal vloog net van de grond ontplofte die want de auto in het vliegtuig ontplofte ook... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.