NikoBellic16 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Ik ben dernet MGS gaan spelen de singleplayer verliep prima, maar toen ik MGO (Metal Gear Online) ging spelen toen wist ik me wachtwoord niet meer, dus ik ging raden raden raden en wist de wachtwoord weer, dat was dus de Game account maar ik weet me naam van Konima account weet iemand hoe ik die moet achterhalen? via me email gaat dus niet omdat ik wel meer dan 600 spams heb weet iemand hoe ik die snel kan achterhalen? sorry voor dit onzin bedankt voor de hulp. sorry verkeerde topic? Bewerkt: 13 september 2008 door NikoBellic16
NikoBellic16 Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Ik ben dernet MGS gaan spelen de singleplayer verliep prima, maar toen ik MGO (Metal Gear Online) ging spelen toen wist ik me wachtwoord niet meer, dus ik ging raden raden raden en wist de wachtwoord weer, dat was dus de Game account maar ik weet me naam van Konima account weet iemand hoe ik die moet achterhalen? via me email gaat dus niet omdat ik wel meer dan 600 spams heb weet iemand hoe ik die snel kan achterhalen?sorry voor dit onzin bedankt voor de hulp. sorry verkeerde topic? Laat maar is al gelukt Bewerkt: 13 september 2008 door NikoBellic16
Recommended Posts