iefen Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) ik heb nu een paar gemodde auto's maar ze hebben nog de orginele wielen van die oude auto hoe verhelp ik dit/hoe krijg ik er vette wielen op bijv: dit zijn dus lelijke wielen Bewerkt: 13 september 2008 door iefen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Er kunnen 2 oorzaken zijn: 1# De mod heeft zelf geen costum wielen. 2# Je hebt nog geen DMagic1's Wheelmod 3.0 geinstalleerd of een verouderde versie daarvan. Ik zou even googlelen naar de nieuwste versie of anders moet je zoeken naar een mod van JVT Design. Die mod's hebben altijd een goede versie van DMagic1's Wheelmod 3.0 in de .zip zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 maar wat houdt dat magicwheel in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 maar wat houdt dat magicwheel in? DMagic1's Wheelmod zorgt ervoor dat je andere wielen en zelfs 3D wielen kan laden. Als die script er nog niet in zit kan hij ook die wielen niet laden een laat hij die afschuwelijke basis wielen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Hoort dit niet in de GTA Modding hulp sectie in het forum? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.