Jump to content

pet weg


gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Je kan volgens mij in elke winkel brillen kopen. Die staan, volgens mij, dan altijd op een brillenrek aan de kassa. ;)

Je kan toch echt alleen maar in 'Russian Clothes Shop' een bril kopen, om precies te zijn heb je daar de keuze uit twee brillen. In de andere winkels (Modo en Perseus) kun je geen brillen kopen. Kijk op WikiGTA om precies te zien wat je bij elke winkel kunt kopen, hoe duur deze zijn en onder welke naam het product verkocht wordt.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan volgens mij in elke winkel brillen kopen. Die staan, volgens mij, dan altijd op een brillenrek aan de kassa. ;)

Je kan toch echt alleen maar in 'Russian Clothes Shop' een bril kopen, om precies te zijn heb je daar de keuze uit twee brillen. In de andere winkels (Modo en Perseus) kun je geen brillen kopen. Kijk op WikiGTA om precies te zien wat je bij elke winkel kunt kopen, hoe duur deze zijn en onder welke naam het product verkocht wordt.

Oh je hebt gelijk. WikiGTA is trouwens wel heel snel met alle kleren. :puh: Respect+.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar wie is brian ookalweer? ben hem vergeten. :N

Brian is een Random Character die je meestal als eerste tegenkomt. Hier vind je meer info over Brian.

Edit: ik denk trouwens dat je dit topic verward met dit topic.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...