End Of The Riot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 vinden jullie ook niet dat Brian iets wg heeft van Marshal Matters??? (beter bekend als Slim Shady/Eminem) nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 Dat is pech! Pet weg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vercettiboy Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 moet je dan ook weer naar huis om een nieuwe pet te halen of dat niet Je kan ze ook gewoon oprapen met LB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 als ik in een vuurgevecht ben met de politie en ze knallen op me hoofd dan vliegt m'n pet eraf weet nog niet dat dit bekend is andersom ook, soms knal jij een pet van hun eraf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2008 gewoon een nieuwe op zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denizz- Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 en dan er weer afknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pyrofoob Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Tijdens een partijtje knokken kun je ook de pet en de bril eraf meppen. Laatst duwde ik een dame die een beetje in de weg liep aan de kant, vonden 2 kerels het nodig om mij daarom eens stevig aan te pakken. Bij de voorlaatste slag vliegen die 2de kerel zijn pet en bril weg. Spijtig dat het geluid wat achterloopt, anders kon je ook nog duidelijk horen hoe die bij de finale slag met zijn achterhoofd tegen die wagen slaat http://nl.youtube.com/watch?v=PyfJGDsBI6k&fmt=18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtkaas Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 moet je dan ook weer naar huis om een nieuwe pet te halen of dat niet Je kan ze ook gewoon oprapen met LB Je kan je pet helemaal niet oprapen me de 'pick-up' knop. Ik liet me aanrijden en toen wou ik de pet oprapen, maar er gebeurde niks! Trouwens als je dus wel je eigen pet zou kunnen oprapen zou het misschien ook de pet van een dood iemand kunnen opdoen. Dat was misschien wel leuk geweest! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2008 gratis kleren!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2008 je pet is ook weg als je in een auto zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 je pet is ook weg als je in een auto zit Maar als je uitstapt heb je hem weer terug. Maar wel stom dat er maar in heel het spel twee petten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.