GTAcab Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Waar kan je die lola vinden ofzo? want kan dr niet vinden Reageren
Robin B Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Lola is alleen een afbeelding op plaatjes enzo Of ze in het spel rondloopt ? Dat weet ik niet alhoewel ik sommige hoeren gezien heb die sprekend op haar leken . Reageren
Dieko Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Lola zit niet in het speel Hoewel....veel mensen beweren haar te zien hebben. Reageren
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik weet niet als ze rondloopt maar je kan wel zien dat ze bestaat via politie computer /site Reageren
tjippie Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik denk dat ze er NU nog niet inzit, maar bij de DC vast wel, ookal zegt cheatcc.com dat ze erwel in zit (maar beetje vage beschrijving: ''ze loopt rond bij de oost dock'' ) dus zoeken maar Reageren
Jay; Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Lola is niet in het spel zelf te vinden. Ze is echter wel in de police database te vinden waar er onder andere staat dat ze in San Fierro, San Andreas geboren is en schuldig is bevonden aan seks in het openbaar. Meer over Lola valt hier te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.