Kai-ShockWave Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Aan dieko: += WARME BITTERBALLEN! En nu weer ontopic weet nog steeds niet of ik PES ga halen Bewerkt: 25 september 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Dieko Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Aan dieko: += WARME BITTERBALLEN! En nu weer ontopic weet nog steeds niet of ik PES ga halen :schater: :schater: Mijn mosterd is over de datum. Ik zou hem gaan halen. Maar ga jij saints row 2 halen? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 :schater: :schater: Mijn mosterd is over de datum. Ik zou hem gaan halen. Maar ga jij saints row 2 halen? Heb PES2008 en ben bang dat het beetje zelfde wordt. Alleen is die become a legend mode en champions league wel heel vet. En SR2 ga ik denk ik wel halen Reageren
Dieko Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 :schater: :schater: Mijn mosterd is over de datum. Ik zou hem gaan halen. Maar ga jij saints row 2 halen? Heb PES2008 en ben bang dat het beetje zelfde wordt. Alleen is die become a legend mode en champions league wel heel vet. En SR2 ga ik denk ik wel halen Komt daar ook een clan van? The Three Musketiers gaan hem ook halen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) :schater: :schater: Mijn mosterd is over de datum. Ik zou hem gaan halen. Maar ga jij saints row 2 halen? Heb PES2008 en ben bang dat het beetje zelfde wordt. Alleen is die become a legend mode en champions league wel heel vet. En SR2 ga ik denk ik wel halen Komt daar ook een clan van? The Three Musketiers gaan hem ook halen. Als meerdere leden het ook gaan kopen dan zet ik de game misschien wel in de clan (als dat mag van de mods ) Maarach, nu ga ik weer ontopic voordat we gezeik krijgen Bewerkt: 26 september 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik heb PES al besteld. Zoals elk jaar. Wachtend op de demo. Ik heb fifa demo al een aantal keer gespeeld, en ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Alleen het probleem is: het lijkt nu erg op PES. Ze hebben gewoon veel dingen overgenomen. Maar dat maakt niet uit, als het maar leuk is om te spelen. Dit jaar ga ik geen fifa kopen. ik blijf bij PES. Vind PES er altijd veel mooier uitzien, en veel beter. Bij fifa is het: X, en je hebt een goede pass. Bij PES moet je er iets voor doen om goed te kunnen passen. Vrije trappen: Vrije trappen bij PES zijn moeilijk om te nemen, maar ook leuker. Bij PES is het moeilijker om hem erin te schieten. Bij fifa doe je dit: L1 + O, even in hoekje en Goal. Moeilijk..? Ook zit het tempo er meer in bij PES. Dat vind ik fijner spelen. Er mag van mij wel wat tempo inzitten, bij fifa is dat veel minder. Als zit er bij de demo wel aardig wat tempo in. Ook de tackles zien er bij fifa 09-demo erg goed uit. Hier vliegt hij in de lucht als je hem goed raakt Ook zitten er grensrechters bij, die ook vlaggen. Dat is al een goede verbetering. Nu hopen dat de Konami servers een beetje goed zijn Reageren
Dieko Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Konami heeft vandaag bekend gemaakt dat er een speelbare demo van PES 2009 vanaf 2 Oktober te downloaden zal zijn. Met de demo kan je een wedstijd van 5 minuten spelen met de teams Manchester United, Liverpool, Real Madrid en Barcelona. Ook zullen er twee Nationale teams bespeelbaar zijn: Italie en Frankrijk.Ra-ra welke andere voetbal game begin Oktober uitkomt.. Eindelijk weten we wanneer de demo komt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 :schater: :schater: Mijn mosterd is over de datum. Ik zou hem gaan halen. Maar ga jij saints row 2 halen? Heb PES2008 en ben bang dat het beetje zelfde wordt. Alleen is die become a legend mode en champions league wel heel vet. En SR2 ga ik denk ik wel halen ik ga ook saints row 2 kopen maar alleen voor de lollige dingen niet voor de storyline Reageren
Dieko Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Wanneer komt die pes 09 demo? Hij zou vandaag komen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Wanneer komt die pes 09 demo? Voor de PC is hij al de hele dag beschikbaar, en ik heb begrepen dat hij inmiddels ook op Xbox Live en PSN staat. Reageren
M4X Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Goed nieuws, de PS Store is net geupdate, inclusief de demo waar iedereen zo op zat te wachten: Volledige games * Geon (€7,99) Demo's * BioShock * Pro Evolution Soccer 2009 Game video's * Amusement Park o Call Da Shot Trailer * Tomb Raider Underworld o Gameplay Trailer * Facebreaker o Auditions Part 1 o Auditions Part 2 o Auditions Part 3 * Gran Turismo 5: Prologue o GT Acadamy - The Finalists (UK Store) Game content * FIFA 09 Live Season All Leagues Pack (€17,99 of €5,99 per divisie) o Barclays Premier League o LIGA BBVA o Ligue 1 o Bundesliga o Seria A o Primera Division de Mexico * Rock Band * Pixel Junk Eden o Album Soundtrack (€1,99) o Monsters Album Soundtrack (€1,99) Wallpapers * Prince of Persia (2x) Bron Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Goed nieuws, de PS Store is net geupdate, inclusief de demo waar iedereen zo op zat te wachten:Volledige games * Geon (€7,99) Demo's * BioShock * Pro Evolution Soccer 2009 Game video's * Amusement Park o Call Da Shot Trailer * Tomb Raider Underworld o Gameplay Trailer * Facebreaker o Auditions Part 1 o Auditions Part 2 o Auditions Part 3 * Gran Turismo 5: Prologue o GT Acadamy - The Finalists (UK Store) Game content * FIFA 09 Live Season All Leagues Pack (€17,99 of €5,99 per divisie) o Barclays Premier League o LIGA BBVA o Ligue 1 o Bundesliga o Seria A o Primera Division de Mexico * Rock Band * Pixel Junk Eden o Album Soundtrack (€1,99) o Monsters Album Soundtrack (€1,99) Wallpapers * Prince of Persia (2x) Bron idd, had gelezen op gamed.nl Hij is al tijdje bezig met downloaden maar dat ding is 1,4 GB xD WTF jonge, die demo valt tegen. Graphics zijn mooi maar er zit, net zoals het vorige deel, weer lag in die game. Bewerkt: 2 oktober 2008 door Kai-ShockWave Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 De demo lijkt wel op pes 2008. Ik vind wel jammer dat pes 2009 amper vernieuwd en fifa veel vernieuwd. Ik vrees dat fifa wint deze keer. De gameplay blijft pes de best maar ploegen en speelmodes blijft fifa best en ik wil die 2 elementen samen dan zal wel toffe game maar ja. Reageren
Dieko Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb de demo van PES 09. Het stadion vind ik veel mooier dan de vorige pes en de supporters lijken net echt. Ik vind de gameplay beter dan die van Fifa 09. Ik heb een filmpje gemaak (komt straks op youtube). Daar kun je de gezichten zien van de spelers en dan kan je zien hoe mooier het is dan fifa 09. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ben nog iet erg overtuigd Moet hem vanavond maar nog is even spelen. Alleen heb ik zo me vraagtekens bij die Become A legend mode. Is wel leuk van dat je kan uitgroeien naar een sterspeler, maar als die clubs werken zoals de Master league van PES2008, dan wordt het een k*t-mode. Nadeel aan Master League van PES2008 was dat na paar seizoenen alle clubs werden omgegooid. Ik zat in de eredivisie en na seizoen 3 stonden Torres en Ríbery in de basis van VVV-Venlo (tegenstander) Dus dat was aardig nep voor zo'n kleine club. En het zou niet echt leuk zijn als dat hier ook zou gebeuren. Dat je bv begint met een amateur-club en dat je werkt naar de grootte clubs zoals real Madrid omdat daar de sterspelers zitten. Maar tegen die tijd dat je daar bent, zal er wel weer zoveel geswitcht zijn in transfers dat heel Real Madrid niks voorstelt qua spelers. Dus ik hoop dat ze die mode goed aanpakken en dit probleem ook veranderen in de Master league. Overigens is die PES2009 demo bijna gelijk aan PES2008. Ook weer dezelfde soort lag in de bewegingen van de spelers als in de vorige demo. Die graphics zijn wel echt nice en de gameplay is ook nog steeds goed. Alleen de lag is een minpunt, maar daar zullen ze denk ik wel aan werken met een update als de game uit is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.