Jump to content

Pro Evolution Soccer 2009

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben even met Be a Legend bezig, maar hoe kan je aanbieden? Het lukt me maar niet om die bal te krijgen. Ze verprutsen hem altijd, terwijl ik vrij sta. Hoe kan je aanbieden?

En wat ik ook niet snap: Ik wil een wedstrijd spelen, maar ik kan alleen maar trainen lijkt het. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld maar zit wel al bij de 4e wedstrijd? Ik heb alleen trainings wedstrijden gedaan.

op xbox 360 RT en mischien ps3 (weet niet zeker) R2 en je moet goalen en assisten maken zo kan je wedstrijden spelen

Bewerkt: door NigelSlangen
  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

15

• Dieko

14

• Visser23

7

• End Of The Riot

4

Ik ben even met Be a Legend bezig, maar hoe kan je aanbieden? Het lukt me maar niet om die bal te krijgen. Ze verprutsen hem altijd, terwijl ik vrij sta. Hoe kan je aanbieden?

En wat ik ook niet snap: Ik wil een wedstrijd spelen, maar ik kan alleen maar trainen lijkt het. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld maar zit wel al bij de 4e wedstrijd? Ik heb alleen trainings wedstrijden gedaan.

op xbox 360 RT...
Inderdaad de rechtertrigger, maar wél 2 x achter elkaar indrukken, anders helpt 't nog weinig.

Edit >> Tja, en je start natuurlijk niet direct in de basis van je club hè. Eerst heb je een wedstrijd gespeeld voor 2 volkomen onbekende ploegen, waarna je gescout bent door een club. Daar zul je eerst een aantal trainingswedstrijden spelen, gewoon met en tegen je ploeggenoten. Na een aantal goede wedstrijden kom je dan in het eerste trainingsteam terecht en als je dán goed presteert kom je bij de selectie. Vervolgens moet je nog wat geduld overhebben, want je eerste wedstrijden bij de selectie zullen vooral bestaan uit invalbeurten of zelfs 90 minuten bankzitten. Met andere woorden: Speel goed en op termijn haal je die basisplaats wel ;)

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:
pes is niks

fifa owned zwaar ;)

Volgens mij is die discussie al vaak genoeg gevoerd, óók op volwassener wijze. Bewaar dat maar voor 't FIFA-topic, want een welles-nietes-spelletje heeft geen enkele zin.
  • 2 maanden later...

Er is weer een nieuwe update beschikbaar. Eindelijk!

Deze update bevat de laatste transfers. Als eerste zal je een patch moeten downloaden die recht geeft op "Downloads". daarin kan je dan weer de nieuwste transfer-update downloaden. Daarnaast hebben ze eindelijk het menu van de "Cups" verandered. Ik ergerde me zwaar aan dat je niet een Cup kon samen stellen met je eigen gekozen teams. De enige optie was dat de computer het toernooi samenstelde waardoor je het WK-voetbal met meer slechetere teams speelde dan de beste. Gelukkig is dat nu verbeter waardoor je je eigen toernooi kan samenstellen (met je eigen gekozen tegenstanders). Blijft altijd leuker om tegen de beste te strijden dan tegen die flutteams..

Bewerkt: door Kai-ShockWave
  • 1 maand later...

Ik denk dit moet ik gewoon delen met de wereld :D

Bal is wat moeilijk te zien maarja

>>> Door Ikkes: Mooie goal :tu: , alleen niet nodig om er een heel nieuw topic voor te openen ;) <<<

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Ik heb sinds zaterdag ook FIFA09 en PES09, en heb eerlijk gezegd alleen nog maar PES gespeeld. Op zich vind ik "become a legend" echt wel tof, maar er zit gewoon structuur in: 3 wedstrijden training, 2 wedstrijden helft op de bank, dan eerste wedstrijd in de basis, etc... Vind ik erg jammer, ik had voor spits gekozen, heb inmiddels 54 doelpunten gemaakt en we zijn net over de helft van het seizoen, en ik start nog regelmatig op de bank. Dat vind ik beetje onrealistisch, erg jammer. Ze zouden je gewoon een cijfer moeten geven, en aan de hand daarvan bepalen of je op de bank moet of niet. Sterker nog, je krijgt al een gemiddelde cijfer, dus zo moeilijk zou dat koppelen ook weer niet zijn vermoed ik. Geen enkele club zou iemand die 54x gescoord heeft in een half seizoen op de bank laten zitten. Ook niet als ze pas net begonnen zijn met voetbal.

Daarnaast vind ik het erg onrealistisch dat de keepers niet uitkomen, je kunt de bal er bijna inlopen...

Maar goed, vind het wel een tof spel. :Y

Geplaatst:

Ik ben in hart & nieren trouw aan Fifa, maar ik heb laatst bij een vriend PES gespeeld, en dat ging best lekker. Het enige waar ik niet aan kan wennen is dat blokje schieten is en rondje voorzetten...

Geplaatst:

Is dat online spelen nou gratis of niet.. in pes zelf staat dat t gratis is, en als je wil registreren staat er dit:

Chapter 2 Online Payment

2.1 General

(1) Unless otherwise set forth in the online user agreement or other relevant agreements, the payment with respect to the Services shall be made through credit card (VISA and MasterCard®).

(2) If You are considered to be a Minor where You reside, You must have the express authorization of Your parent or legal guardian, such authorization shall be evidenced by execution of this Agreement by such parent or legal guardian Konami may apply certain restrictions to Minors regarding the Online Payment.

(3) Any currency conversion costs or other charges incurred in making the payment or in processing a refund shall be borne by You, and shall not be deductible from the amount due to Konami.

2.2 Payment through the use of Credit Cards

(1) Online Payments shall be made by credit card. These payments are not collected by Konami directly but by the service provider ("Service Provider").

(2) The credit card must be in your own name, and must be valid at the time of the payment. The payment by a credit card shall be subject to the terms and conditions of the agreement by and between You and the applicable credit card company.

(3) In the event that any dispute arises in connection with the payment between You and the applicable credit card company due to reasons not attributable to Konami, the matter shall be resolved by such parties concerned.

(4) Once a payment has been verified and received by the Service Provider, the payment may not be cancelled.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Pro evolution Soccer 2010 is aangekondigd met wat info:

InsideGamer

Ik nk dat ik volgend jaar PES ga kopen.

Vindt Fifa niet zo echt super meer. :{

Maar kan je in Pes bijvoorbeeld een toernooi spelen met alle teams van Europa?

Zoiets als de champion league

Geplaatst:

Jazeker, beter nog dan in FIFA zelfs: PES heeft de officiële rechten van de Champions League en geeft je 't echte Champions League-gevoel...kippenvel tijdens de schitterende starttune.
Geplaatst:

Jazeker, beter nog dan in FIFA zelfs: PES heeft de officiële rechten van de Champions League en geeft je 't echte Champions League-gevoel...kippenvel tijdens de schitterende starttune.

Dan ga ik volgend jaar PES kopen. ^_^

Geplaatst:

Pes heeft niet alle rechten van clubs.. zoals Chelsea zal je tegen komen met andere naam en ander logo..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...