Visser23 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Nee klopt, PES heeft niet alle echte clubnamen erin. Maar dat maakt niet uit, je kan ze namelijk zo editten. Dat heb ik ook gedaan, en nu is het een stuk beter. Jammer van de niet-originele logo's, maar daar kan ik wel mee leven. PES is gewoon een goed spel. Natuurlijk zitten er minpunten bij, maar dat is altijd zo. Ik vind het een leuk spel, maar ik speel nu Fifa. Puur om het online-spelen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Bestaat er nou is geen perfect voetbal spel wat een zooi. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Nee, tuurlijk niet. Niet alle makers hebben licenties om de echte spelersnamen, clublogo's of zelfs clubnamen te gebruiken. Ook het commentaar klopt vaak niet, de kaarten die worden gegeven, buitenspelval en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat het erg lastig is om een perfect voetbalspel te maken. Alles moet dan wel heel soepel verlopen. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Nee, tuurlijk niet. Niet alle makers hebben licenties om de echte spelersnamen, clublogo's of zelfs clubnamen te gebruiken. Ook het commentaar klopt vaak niet, de kaarten die worden gegeven, buitenspelval en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat het erg lastig is om een perfect voetbalspel te maken. Alles moet dan wel heel soepel verlopen. Ik wil niet fanboy achtig zijn Pes heeft gewoon een goeie gameplay Alleen zijn de niveaus een beetje raar Beginner --> je kan de bal in het doel lopen en de verdedigers doen toch niks Amateur --> De verdedigers gaan tackelen bal afpakken gaan scoren keeper komt uit. Alles sterker maar voor een niveau hoger Fifa heeft gewoon aan alles gedacht dit jaar pes was een beetje te veel bezig met de CL licensie denk ik . Fifa + heeft een realistische gameplay(van amateur tot legendarisch) + Erg veel licensies - No NL Elftal + Graphics erg mooi(NEXT-Gen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.