Jump to content

Eerste met C4D

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem niet mooi, de achtergrond drukt door je render.. En de tekst is beetje standaart.. Ik geef hem een 4/10

Geplaatst:

het is goed voor een eerste keer,

maar je bent niet echt zuinig omgegaan met je C4D hé :puh:

toch mooi,

alleen iets te druk.

6/10

Geplaatst:
Danku Meer mensen, en misschien wat meer tips?

Of course....

Ik zie zeker vorderingen, Kloep . Ik vind het erg mooi dat je de achtergrond een beetje hebt laten doorlopen op de render. Zo ziet de render er een beetje geblend uit, en je weet zeker dat die bij de BG past ;) Ik vind de kleuren niet zo mooi, ze zijn eentonig, probeer eens je render een andere kleur te geven... ga op je render layer staan en druk dan op [CTRL] + voor hue/suartation, en schuif wat met de balkjes tot je een mooie kleur hebt ;) en alsjeblieft, Kloep, volg wat texttutorials.... wat keer op keer ga je weer de mist in met je text. Je hebt best nice gebruik gemaakt van c4d's, maar nu ziet de hele sig er rommelig uit. Probeer c4d's met de flow mee te laten gaan. Dit is een tutorial van een ander forum (credits to Someone) die ik heel mooi vind, hij gaat over kleur, focus, flow, diepte, tekst, lees die eens door ;) Wat hebben we nog... oja! de border: deze had wat mij betreft zwart gemoeten, je sig heeft namelijk al een licht zwart accent, en zzo zou je er een mooi geheel van maken.

Geplaatst:
Danku Meer mensen, en misschien wat meer tips?

Of course....

Ik zie zeker vorderingen, Kloep . Ik vind het erg mooi dat je de achtergrond een beetje hebt laten doorlopen op de render. Zo ziet de render er een beetje geblend uit, en je weet zeker dat die bij de BG past ;) Ik vind de kleuren niet zo mooi, ze zijn eentonig, probeer eens je render een andere kleur te geven... ga op je render layer staan en druk dan op [CTRL] + voor hue/suartation, en schuif wat met de balkjes tot je een mooie kleur hebt ;) en alsjeblieft, Kloep, volg wat texttutorials.... wat keer op keer ga je weer de mist in met je text. Je hebt best nice gebruik gemaakt van c4d's, maar nu ziet de hele sig er rommelig uit. Probeer c4d's met de flow mee te laten gaan. Dit is een tutorial van een ander forum (credits to Someone) die ik heel mooi vind, hij gaat over kleur, focus, flow, diepte, tekst, lees die eens door ;) Wat hebben we nog... oja! de border: deze had wat mij betreft zwart gemoeten, je sig heeft namelijk al een licht zwart accent, en zzo zou je er een mooi geheel van maken.

Dank je Arthis, hier kan ik wat mee ^_^

Geplaatst:

Het grootste probleem ligt hier bij het overmatig gebruik aan C4D's. Toen ik begon in m'n 'Photoshop carrière' plaatste ik veel te veel brushes. Jij gebruikt hier veel te veel C4D's. Verder is die tuturial die Arthis al gaf, zeer goed. ;)

Geplaatst:

Oeps, het was een tut die in twee delen was gepost, en dat ging alleen over de sig. hier is het andere gedeelte, die vind ik echt fantastisch!

Geplaatst:

Inderdaad zoals al eerder is gezegt gebruik je veel te veel C4D's terwijl je vaak genoeg hebt aan een 1 of meer. Verder kan ik de render en de achtergrond niet goed onderscheiden door al het rood en de C4D's en dat is best jammer want dat verpest de hele sig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...