[B]ig [S]moke Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Als je 100% heb met alex stuurt ze je 2 smsjes met foto's er in.. stuurd ze ook meer?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 snap je niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlpheNoord Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Ik heb er ook maar 2 gehad, van Kiki trouwens ook. Denk dat het daar bij blijft, aangezien ik al een tijdje met ze uitga. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Wanneer je een 100% like percentage hebt bij een van je vriendinnen en je blijft met haar daten, dan zal ze je inderdaad twee sms'jes sturen met een foto als bijlage. Eerst is dit enkel hun gezicht, maar bijvoorbeeld Alex stuurt je in haar tweede sms'je al een foto van haar bikinilijn. Carmen en Alex doen dit omdat ze zichzelf knap vinden en om Niko voor zich te winnen, terwijl Kiki dit wegens jaloezie doet. Om je vraag kort te beantwoorden: het blijft inderdaad bij twee sms'jes. Zoek je echter nog iets leuks om te lezen over je vriendin, bekijk dan even het profiel van Liberated women op Blogsnobs.org. Daar zet Alex over elke date met Niko een berichtje neer. Altijd leuk om te lezen. Bewerkt: 13 september 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Had vandaag een smsje van kiki roman had me de dag ervoor een sms gestuurt met een foto erin hij was in een stripclub en stuurde een foto van een kont van een stripper de dag erna nadat ik heb gedate met kiki krijg ik een smsje met die foto erin met de tekst: komt dit je bekend voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.